babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 22 marca 2023

22.03.2023 Sezon na krzaczki rusza

 Dostałam dziś sms-a od gospodyni naszych działek , że już sobotę i niedzielę spisują liczniki wody i prądu, a to znaczy, że za tydzień odkręcą wodę i się zacznie : słodkie życie na rodos ( rodzinnych ogródkach działkowych ogrodzonych siatką ) nie mylić z wyspą Rodos. 

Moja młodzież wystawiła dziś na sprzedaż działkę z domkiem nad jeziorem. Żałują trochę , ale kredyt na dom mocno im w górę poszedł więc chcą kasę ze sprzedaży przeznaczyć na częściową spłatę. W ciągu godziny mieli  37 wejść na ofertę . Myślę, że szybko im pójdzie. 

Kontynuujemy spacerki wieczorne - od wczoraj ale wróciliśmy do wędrówek. Smog nadal czuć w powietrzu , ale dajemy radę. Zresztą mniejsza o mnie , ja wytrzymuję , dla małżonka jest to bardziej uciążliwe. 

W moim przybiurowym ogródku zakwitły żonkile. 

2 komentarze:

  1. U mnie żonkile przekwitły. 😃A dziś mamy lato. W słońcu około 30 stopni. Zdjęłam na dworze kurteczkę i siedzimy w cieniu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejej ! Aż 30 ! Afrykański upał. U nas też ciepło , dziś jakieś 16 . Przyjemnie się chodziło po świeżym powietrzu.

      Usuń