babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 20 stycznia 2023

20.01.2023 Przed weekendem

 świątecznym .  Tak bo jutro dzień babci a w niedzielę dziadka a to znaczy, że zaczyna się u nas sezon rodzinnych imprez. Zaprosiliśmy rodzinkę na niedzielny obiadek i oczywiście chruściki. Zaplanowałam gulasz wołowy z pyzami i modrą kapustą .Tych pyzów to musi być tyle co na pułk wojska więc roboty trochę będzie , ale w końcu to nasze święto . Niech mają frajdę . Zaprosiliśmy też prababcię czyli moją matkę ale z nią nigdy nic nie wiadomo i równie dobrze może focha strzelić i nie przyjechać . Zobaczymy. 

Tak poza tym aukcja orkiestrowa ruszyła ; już jest pierwszy licytujący , na razie o kilka groszy , ale to dopiero początek. Niestety linku nie udało mi się wstawić tak żeby działał bezpośrednio. Jeśli ktoś chce zobaczyć to trzeba skopiować i wstawić do przeglądarki. 

Aha ! kupiliśmy bilety na koncert . Te sprzed pandemii nam się nie udały z wyjątkiem jednego ale może tym razem . Te najlepsze jak Scorpions albo Hausner daleko od nas więc chyba sobie darujemy w tym roku , a u nas tylko takie niszowe i głównie nasi wykonawcy , nie koniecznie z naszej bajki . Trafiłam jednak coś ciekawego; tytuł "Symphonica" . Utwory najlepszych zespołów rockowych w wykonaniu symfonicznym . Z udziałem solistów i tancerzy . Gościnnie Michał Szpak . Jakoś mi ten gość do ostrego rocka nie pasuje ; już raczej do muzyki dawnej ale kto wie ? A teraz najlepsze ; w programie utwory zespołów  Mettalica, AC/DC, Deep Purple ,nawet Nightwisch . I jeszcze kilkanaście innych oraz jako szczególna atrakcja, rockowa aranżacja Habanery i Tańca z Szablami. Może być ciekawie ! Już nie mogę się doczekać marca. 

Zarezerwowałam też pobyt na Kaszubach , tradycyjnie na czerwcowy weekend. 

4 komentarze:

  1. Ni i ta ostatnia wiadomość, to jest TO! :-)))))
    Miłego świętowania Babciowo-Dziadkowego !:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego święta. Mój wnuk jak zwykle z życzeniami telefonicznymi. Szkoda, że nie mogę go ucałować osobiście. A koncert brzmi bardzo ciekawie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że Wnuk pamięta , chociaż dorosły i daleko. Buziaki!

      Usuń