babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 15 stycznia 2023

15.01.2023 Szaro i deszczowo

 w tę niedzielę . Nawet w południe było ciemno w mieszkaniu. Wcale nie zimowo. Już raczej późna jesień albo przednówek. A jak wiadomo przednówka nie lubię. Na szczęście dzień już się trochę wydłużył i przynajmniej z pracy nie wychodzimy po ciemku.  Prawie cały dzień poświęciłam na majsterkowanie przy moich pudełkach. Jeszcze tylko drobne poprawki i jutro będę lakierować .Do końca tygodnia wystawię na aukcji. 

A tak poza tym spokój .Odpoczywamy przed intensywnym tygodniem , a taki się zapowiada. 

4 komentarze:

  1. U mnie cała niedziela przepadana i to mocno. Za to w nocy pojawił się księżyc i gwiazdy,m a dziś od rana słonecznie i lekuśki mrozić. Aż się chce oddychać!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonecznie to dziś u mnie też się zrobiło ale bez mrozu. Odmachuję!

      Usuń
  2. I takie tygodnie są potrzebne. Mam nadzieję, że podładowalaś akumulatory. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio z tym ładowaniem akumulatorów u mnie. Za dużo mam na głowie ostatnio.

      Usuń