babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 16 września 2021

16.09.2021 Załatwione

leasing na fotowoltaikę . Umowa podpisana, opłata wstępna przelana , czekamy na wykonanie . Firma podała termin do 10 października . Może być . Zawsze to jakiś plus , jedna sprawa z głowy. Możemy  spokojnie  wyjechać . Torba podróżna spakowana . Chyba dorzucę dodatkową bluzę , albo kurtkę , bo nad morzem pogoda może zaskoczyć , a zapowiadają ochłodzenie . Tak poza tym zamierzam się dobrze bawić i nie martwić tym co "zostało w domu".  

Tak poza tym robiłam za hydraulika . Matce zatkał się zlew w kuchni. Oczywiście awantura , co my jej z wodą zrobiliśmy , bo nie spływa. Kazałam przepchać gumą , ale stwierdziła, że nie ma. Ja też nie mam po prawdzie , ale nie potrzebuję tego starego , poczciwego narzędzia , więc po prostu kupiłam . Zabrałam kreta do rur i pojechałam. Na szczęście taka interwencja wystarczyła. Przy okazji ustawiłam od nowa tv, bo oczywiście znów sobie włączyła netflixa . Nie wiem jak jej się to udaje, bo nawet zakleiłam taśmą przyciski funkcyjne na pilocie.  Średnio co drugi dzień taka afera. A już myślałam ,że pamięta jak włączyć na swój ulubiony program. 

Po pracy pojechaliśmy na działkę , zabezpieczyć dywaniki ze sztucznej trawy, które podłożyliśmy pod ogrodowy stół . Przy okazji trochę posiedzieliśmy trochę na świeżym powietrzu planując budowę altanki. 

To by było dziś na tyle . Do zobaczenia ( napisania w tym przypadku ) w poniedziałek , no może już w niedzielę ! Kiwam na do widzenia !


3 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego na wyjeździe! Do imentu wypoczywajcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zdążyłam wczoraj życzyć
    Wam wspaniałego pobytu. Szczęśliwej drogi i szczęśliwego powrotu. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję , choć już po.

    OdpowiedzUsuń