babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 27 maja 2021

27.05.2021 Jakoś się kula

 dajemy radę . W ilości towaru się już pogubiłam , co chwilę przychodzą jakieś paczki , coś zamawiamy i uzupełniamy , ale sprawy się posuwają do przodu. Dwie inwestycje prawie skończone, dwie następne ruszą lada moment. Kolejne oferty powstają . Mamy co robić ... Ale na weekend wyjeżdżamy i na urlop w lipcu też . I niech mi kto spróbuje w tym przeszkodzić ! 

Nasz sąsiad z klatki strasznie się połamał . Spadł ze schodów . Pomogli mu synowie innego sąsiada i wezwali karetkę . Akurat trafiłam na akcję , jak podjechałam pod blok . Skończyło się poważną operacją stawu biodrowego. Miał naprawdę pecha , a przecież jest młodszy od nas i teoretycznie powinien być z tego powodu sprawniejszy. 

Wybraliśmy się dziś po pracy na zakupy , tak pod kątem wyjazdu , coś nie coś do zjedzenia i parę potrzebnych drobiazgów.  Konsekwentnie się szykujemy do wyjazdu. Oby tylko nie lało ; a reszta nie ważna . Zajęcia sobie zorganizujemy.

W sobotę spotykamy się z chrześniakiem małżonka i jego rodzinką . Dawno nie było okazji , właściwie odkąd się wyprowadzili do Warszawki. 

Cieszę się , że jutro już piątek . Wolne w perspektywie i to jest fajne . Laba mi potrzebna. Kończę książkę o wiedźmach słowiańskich . Nie zdążyłam choć planowałam . Zasypiam jak tylko wygodniej się rozsiądę na kanapie . Może sobie jakąś nową skołuję na weekend ? A przynajmniej jakieś czasopisma. 

Nadal chłodno , pogoda raczej na początek kwietnia niż na koniec maja . dziś nawet chwilę poudawało ,że pada.

I to by było na tyle , tego skrobania o niczym . 

4 komentarze:

  1. Zasypiasz, bo nadmiar pracy. Dlatego wykorzystaj weekend. I potem kolejny długi. Należy Ci się. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten zamiar , chociaż i trochę do zrobienia ; trzeba się na wyjazd szykować.

      Usuń
  2. Pogoda nas nie rozpieszcza, marzę o naprawdę upalnym dniu. A tu rano i wieczorem przebieżka z psem - w kurtce!
    Życzę, aby wyjazd się udał, pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wam Wspaniałego Wypoczynku! A Tobie w dwójnasób, bo Ci się bardzo, bardzo należy!

    OdpowiedzUsuń