babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 25 stycznia 2021

25.01.2021 O kant d...y

 Odwołali kolejny koncert . To było zresztą do przewidzenia , ale jednak trochę na niego czekałam w tej pandemicznej rzeczywistości , a teraz poczekam aż do września, bo na wrzesień został przesunięty , bilety zachowują ważność . Dobre i to. 

Gotuję się ze złości , choć coraz mniej mnie ruszają wszelkie zagrywy tej ekipy; ten nasz MNU ... Popadł już w takie samouwielbienie , że już pewnie nie wie na jakim świecie żyje ; opowiada po mediach jak to umowy antykowidowe szybko podpisywał, jak to przedsiębiorcy pieniądze dostaną , że karanie obywateli to taka straszna konieczność i jaką to wspaniałą mamy policję - nikt nie zginął ... A w realu ludzie tracą dorobek życia i popełniają samobójstwa albo umierają na zawały ze stresu ... 

A tak poza tym rozliczyłam kolejną inwestycję , zlecenia mamy póki co i gdyby nie te zakazy , brak możliwości wyjazdu , zrobienia zakupów kiedy się chce ( nie myślę o spożywce , bo to akurat nie problem) ,wyjścia do restauracji itp drobiazgów , które umilają egzystencję życie toczyłoby się całkiem zwyczajnie. 

Kupiłam sobie na bon prixie kurtkę . Takiej jeszcze nie miałam , zwłaszcza, że nie jestem entuzjastką wzorków i rzucików, zwłaszcza na odzieży wierzchniej. Nic sensownego nie było , wszystko długości 86cm . Na modelkach 1,85m wyglądają dobrze takie kurtki , ale ja aż takim wzrostem się pochwalić nie mogę , kurtka sięgałaby mi poniżej kolan więc się zdecydowałam na coś pomiędzy czerwonym a pomarańczowym w żółte kwiaty . Była jeszcze granatowa w czerwone kwiaty ale granat to nie moja bajka więc kupiłam tę czerwonawą . Dziś przyjechała i okazała się ładniejsza niż na zdjęciu . Tło nie czerwono-pomarańczowe a ciemnoczerwone , a kwiatki wcale nie jaskrawo żółte ; już raczej orcha . W sumie ładnie się to komponuje , kaptur można odpiąć , fason dość luźny więc jak będzie trzeba to i coś grubszego pod nią zmieszczę , no i cena  -52% też swoje znaczy. 



6 komentarzy:

  1. O tej porze jest dużo przecen, to warto zaszalec!
    A kolorowe ciuchy są nie tylko dla młodzianków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów nie unikam z wyjątkiem beżu i granatu; jedynie do wzorków nie mam przekonania . Kurtki potrzebowałam i tak bym kupiła , trafiła się przecena to tym lepiej.

      Usuń
  2. Mój grudniowy koncert przeniesiony na marzec, ciekawe czy się odbędzie.
    Dziś zajrzałam do szafy z żalem. Niektórych nowych ciuchów nie założyłam ani razu. Nie było okazji. Trzeba czekać na lepsze czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marcu może być różnie , kto to wie co jeszcze wymyślą ,ale życzę Ci , żeby się odbył. Ja chodzę do pracy więc ciuchy wykorzystuję , choć ostatnio stale w spodniach biegam , bo tak praktyczniej.

      Usuń
  3. Czekam na zdjęcie kurtki. Bardzo mnie zaciekawiła. A życie nam niestety nie umilają. jednak nie narzekajmy. Może to cos da. W sumie trochę tej izolacji jest. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się sfotkować i pokazać . Nie wiem czy ta izolacja ma jeszcze sens. Chaos tylko i coraz więcej osób , które źle to znoszą

      Usuń