babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 28 stycznia 2021

28.01.2021 Na chwilę wróciła zima

Popadało , ale po południu już wszystko zaczęło topnieć , a teraz późnym wieczorem zamarzło.  Dziwna ta zima . Raczej przedwiośnie . Dużo się dzieje w kraju i nie są to optymistyczne scenariusze, a wszystko w cieniu zarazy . Ile to jeszcze potrwa ? Obawiam się , że długo. Nic dziwnego ,że ludzie mają dosyć.  Ja zresztą też czasem mam dość i najchętniej uciekła bym na jakieś odludzie. I teraz mam taki czas. 

A poza tym dzień niczym się nie różniący od innych ani w pracy ani w domu . Jutro mamy wnusię na noclegu , będzie się działo .  

6 komentarzy:

  1. Wszyscy są przytłoczeni, choć jedni lepiej sobie radzą, a w innych cierpliwość się kończy. Może jakby rząd miał autorytet, to nastroje byłyby lepsze, ale przy tej bandzie karierowiczów i nieuków trudno mieć nadzieję.
    Wnuczka wniesie sporo normalności, bawcie się dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej dobrze znoszę tę sytuację , czasem mnie nachodzi jak zbyt dużo spraw mi się nazbiera na raz . Minie jak zawsze .

      Usuń
  2. I dobrze, ze będzie Wnusia trochę zapomnisz o paskudnej rzeczywistości. Trzymajmy się.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zima od kilkunastu dni siedzi i nie ma zamiaru odpuścić. I dobrze! Jak sobie pochodzę po śniegu, albo autkiem pojadę przed siebie, w lasy, to zaraz zapominam o tym bajzlu, który nam znowu zafundowali rządzący!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, taka wyprawa to jest coś ! Też by mi się przydało.

      Usuń