babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 16 października 2020

16.10.2020 Spraw babusinych parę

 Jak dobrze, że to już piątek. Zmęczona jestem niemożliwie po tygodniu pracy zawodowej ( nie był to łatwy tydzień) i po remontach . Dziś jednak koniec . Drobne dopieszczenia zostały i to wszystko. Jutro definitywnie skończymy . Zamierzam też wysprzątać mieszkanie tak poremontowo i jesiennie , a w niedzielę zrobić sobie kompletny luz. Ale jak to zwykle bywa , u mnie w jednej chwili wszystko potrafi się wywrócić do góry nogami. 

Z wieloma sprawami przyszło mi się zmierzyć w ostatnich dniach . Poplątane albo spóźnione zamówienia to akurat nic takiego , ale już solidna stłuczka owszem . W nasze auto w leasingu wjechał jakiś gość , który wyjeżdżał z parkingu. Jego wina , ale z powodu tego leasingu miałam mnóstwo załatwiania i procedur do przejścia , żeby naprawić z oc sprawcy . Straciłam mnóstwo czasu żeby wszystko załatwić . Swoje auto musze odstawić do mechanika ; coś z łożyskiem . bo gwiżdże i lekko bije koło . Nie wiem jak sobie poradzę bez auta w sytuacji kiedy sama wszystko ogarniam . Małżonek mnie dziś sklął za to, że jeszcze tego nie zrobiłam, bo przecież może mi się koło urwać . No fakt , ma rację , ale auta potrzebowałam. Zadzwoniłam jednak do serwisu i okazało się , że nasz mechanik na kwarantannie , a drugi pracownik nie daje sam rady . Mogą się zająć moim autkiem dopiero we wtorek. No niech tam , ale jazdę muszę ograniczyć . 

Na groby do babci i dziadka jak co roku nie pojadę niestety ; Szubin jak i cały powiat nakielski w czerwonej strefie. Nie będziemy się narażać . Tradycja - tradycją ale własne zdrowie na względzie mieć trzeba. A zaraza się szerzy i końca nie widać . Nikt już nad tym nie panuje ; lekarze swoje a rząd swoje . Nie chce mi się tego komentować . 

Żeby jednak zbyt ponuro nie było ; trafiłam dziś na ranking najbardziej kiczowatych zniczy . Niektóre wprawiły mnie w osłupienie, niektóre widziałam w sklepach i na zieleniaku . Obejrzyjcie , nie będziecie żałować .  Link poniżej.  

 https://wroclaw.naszemiasto.pl/oto-najbardziej-kiczowate-znicze-jakie-mozna-zobaczyc-na/ga/c13-7944023/zd/57067631

2 komentarze:

  1. Skopiowslam link i sobie poogladam za chwilę . Uwazaj z tym samochodem... tfu tfu. A w niedzielę odpocznij bez zawirowań . całuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczynek mi potrzebny . Odpuściłam już dziś około 17.30. Niech tam , dokończę sprzątania jutro. W sumie zostało mi odkurzanie w saloniku i powynoszenie worków ze śmieciami i narzędzi malarskich do piwnicy . Nic wielkiego.

      Usuń