babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 15 października 2020

15.10.2020 Już za chwileczkę , już za momencik

 koniec remontu . Chłopaki ostatnie roboty robią . Ja mam jeszcze parę drobiazgów do dopieszczenia , a starszy parę drobnych poprawek farbą , bo przy montażu mebli i układaniu kabli w paru miejscach się podrapało.  

W biurze też się dzieje . Wczoraj oklejałam kartkami różne miejsca pod hasłem co wolno , co nie wolno i do czego służy płyn dezynfekcyjny . Jeszcze jakąś osłonę przed biurkiem będzie trzeba zamontować . Wszystko przez zarazę . Nie odpuszcza i już . Chyba na Wszystkich Świętych odpuścimy wędrówki po cmentarzach. Pójdziemy przed ze zniczami, które palą się kilka dni. 

Starszy wnusiu rozbił sobie głowę na hulajnodze . Skończyło się szyciem , ale wystarczył jeden szew. 

6 komentarzy:

  1. U nas zrobili strefę czerwoną, zupełnie nie rozumiem dlaczego?
    Znów trzeba się przestawic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam , że powiat chojnicki w czerwonej strefie. Nasz na razie nie , ale po sąsiedzku słupecki i jarociński więc i nas pewnie dopadnie .

      Usuń
  2. To się Dziadek zdziwi,że nie ma jaskini:)
    Ja jak zwykle co roku pójdę na cmentarz przed świętem, nie lubię tłoku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadek o remoncie wie, nie wie tylko co zastanie po. Też nie lubię tłoku , ale trudno mi zrezygnować z tradycji, dlatego chodziłam pierwszego , ale ten rok jest inny więc i tradycja musi iść na bok.

      Usuń
  3. Ciekawa jestem komentarzy po przyjezdzie. Rok jest niezwykły w swoim dokopywaniu. Trzymajmy się. Coraz silniej. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. No , ja też . Znając mojego męża to będzie marudził. że wyrzuciłam część mebli.

    OdpowiedzUsuń