babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 25 maja 2020

25.05.2020 Pada deszcz

To niby nic takiego , ale po tylu dniach bez deszczu , a u nas to zwykle ponad 260 dni w roku , takie opady cieszą . A jak mi wszystko w ogródku ładnie rośnie ! I nawet pomidor ma już kwiaty. Zasadziłam w tym roku 4 krzaczki. 
W pracy standard . Zaczyna się ruch . Koronawirus przestał straszyć . Przewidziałam to, ludzie wrócili do swoich spraw po pierwszym szoku. 
Po powrocie zaprowadziliśmy w domu porządki , to znaczy wrócił na swoje miejsce stół i zastawa , a resztę popołudnia spędziliśmy z naszymi wnukami. Mały jest niesamowity . Zasunął nam taki tekst , że mało nie pospadaliśmy z foteli. Starszy chciał obejrzeć dziadkowego tableta . Odpalił i pyta dziadka , jakie jest hasło . Dziadek : " nie pamiętam , poczekaj poszukam " a mały na to : jak to dziadku ? nie pamiętas swojego hasła ? nie możliwe ; przecież dziadki wsystko wiedzą !" 

6 komentarzy:

  1. Satyra w krótkich majteczkach!;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Pamiętam te rubryczkę - uroczą zresztą .

      Usuń
  2. Rośnie kolejny informatyk. A wirus no cóż. Pożyjemy zobaczymy. I niech tak zostanie. :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem , na razie wszyscy troje zarzekają się , że informatykami nie będą , ale czas pokaże ; mają czas zdecydować . Ja w wieku wnuczki chciałam być archeologiem ; akurat odkryłam ,że taki zawód istnieje , młodszy syn w tym wieku chciał kupować żuka i wozić szafy, a starszy iść do wojska , a potem było jeszcze 100 tysięcy innych pomysłów.

      Usuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat lubię kiedy pada deszcz bo wtedy widzę, że zbiera się on w zbiorniku na wodę deszczową. Czytałem również niedawno na stronie https://www.dostudni.pl/zbieranie-wody-czyli-jak-sobie-radzic-w-czasie-suszy,b80.html właśnie o zbieraniu wody deszczowej i wykorzystywaniu jej w trakcie suszy.

    OdpowiedzUsuń