babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 6 października 2017

6.10.2017 Tak w skrócie

bo jakoś nie mam dziś weny . W pracy nic specjalnego , zwykłe tematy , tak zwykłe ,że aż nudne.  Po obiedzie pojechaliśmy z małżonkiem szukać prezentu urodzinowego dla wnusia . Ostatnio kocha wywrotki ,  to mu jakąś kupimy . Niech ma frajdę . Niestety w Carrefurze , gdzie zwykle jest duży wybór zabawek nic tym razem nie było. No to zrobiliśmy zakupy spożywcze do domu . Jutro zostanie mi pieczywo i coś na niedzielny obiadek , no i jakieś owoce.  Zapowiadają deszcz więc raczej do ogródka nie wkroczę , planuję posprzątać kuchnię i może zacznę w końcu ten remoncik w przedsionku. Mam i inne roboty do zrobienia , ale zobaczymy . Może zresztą wybierzemy się do Poznania , po prezent i jakąś przejściową kurtke dla małżonka , bo niestety chłodek daje się już we znaki a na zimowe płaszcze jeszcze za wcześnie. Kupiłam nowy numer Mojego Mieszkania . Ciekawy tym razem.  No i narzutkę trzeba podciągnąć . 

2 komentarze:

  1. Podciagaj narzutke i pokaz zdjecie. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże , pokażę , ale jeszcze trochę ; słabo mi idzie z nadmiaru innych zajęć

      Usuń