babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 4 października 2017

4.10.2017 Sprawy babusine

Zimno , nie pada ale się mocno ochłodziło. Dziś jeszcze miałam na sobie żakiet i poncho ale od jutra chcę czy nie chcę muszę przeprosić moją jesienną pelerynę i mitenki. Ręce mi zmarzły , a szłam tylko kawałek do sklepu , nie więcej niż 400m . To jednak nie psuje mi humoru , bo jesień i tak jest cudna i cieszę się nią na tyle , na ile mogę . Jutro wybieram się na targ. Ho, ho ;na drugi koniec miasta , w pobliże starego biura . I tak muszę tam pojechać , spisać licznik od prądu więc zboczę z drogi i na chwilę wpadnę . Może załapie się na jakieś grzybki. Grzybków nigdy za dużo. 
Kupiłam sobie dziś odlotowe rajstopy ; czarne, matowe z czerwoną róża na wysokości łydki. Do mojej czerwonej sukienki będą super . A okazja żeby się postroić znów będzie , bo urodziny wnusia się zbliżają . A tak w ogóle to lubię ładne rajstopy i wciąż jakieś kupuję. 
Narzutki przybywa i z każdym rządkiem jestem pod wrażeniem kolorów . Widać je w całej okazałości na większej powierzchni. Robiłam z tej włóczki kilka rzeczy dla wnusi , ale na tych małych ciuszkach tak ładnie się kolory nie układały . Włóczka cieniowana . Jakiś czas temu zachwyciłam się tymi cieniowanymi i kilka rzeczy z takich włóczek zrobiłam. Tak czy inaczej , mam zajęte ręce a o to chodzi. No i muszę się w końcu wybrać do empiku po coś do czytania , bo wieczory długie a pogoda raczej będzie sprzyjać przesiadywaniu na kanapie jeśli uwierzyć w prognozy z tv. Plany mam konkretne ; pozostałe tomy "Północnej Drogi " i "Płomienną Koronę " pani Cherezińskiej, i widziałam też Kena Folleta  "Filary Ziemi " i "Świat bez końca" , ale o to chyba się przymówię młodzieży,na Gwiazdkę .
Mężuś przyniósł mi od znajomego sprzedawcy techniki grzejnej katalogi i linki do stron desinerskich grzejników do łazienek . Zaraz sobie poprzeglądam .Z początkiem roku zaczynamy kupowac pozostałe rzeczy do remontu łazienki.

2 komentarze:

  1. Ciekawie zabrzmialo. Rajstopy z róża to jest to. Będą wyglądać odlotowo. Popatrze na katalogi wloskich lazienek. Moze tez coś wypatrze. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam firmę , która zatrudnia włoskich projektantów do projektowania łazienek ,właściwie salon z wszystkim do łazienek. Niektóre aranżacje rzucają na kolana . Wybieramy się tam jeszcze raz pooglądać .

      Usuń