babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 11 marca 2015

11.03.2015 Zlot na poczcie

całkiem przypadkowy . Wybrałam się po korespondencję i w celu wysłania swojej. Stoję w kolejce i co widzę , wchodzi moja przyjaciółka z LO , R. Przywitałyśmy się , a potem zgodnie ruszyłyśmy do innego okienka , gdzie kolejki nie było i po drodze co widzimy , ano naszą koleżankę z LO , M. Znów powitanie, wymiana numerów telefonu i umawianie się na spotkanie. M jest po szpitalu , źle wygląda, ale na spotkanie się wybiera. Jak miło było spotkać dziewczyny i zamienić kilka słów. Tym bardziej mam ochotę zorganizować to spotkanie. 
Dzień szalony , pod hasłem łączenia teorii z praktyką " nic nie działa i nikt nie wie dlaczego" . Ale nie z nami takie numery , daliśmy radę . A ja wynegocjowałam nowy kontrakt , na bardzo przyzwoitą kwotę. Musiałam odpuścić z ceny oczywiście , ale nie szkodzi. Nie pierwsza robota u tego klienta i nie ostatnia. I płatnik dobry a to się liczy. 
Dostałam nowy katalog Cellebes , ale nic szczególnego , nie skorzystam ; no i ceny jak co roku na wiosnę podnieśli. Lubię sobie coś nie coś kupić do ubrania , ale bez przesady, nie zamierzam wydawać na to majątku. 
Zawieszki wielkanocne gotowe , ozdobione , czekają soboty kiedy będę robić dekoracje wiosenne. No i oczywiście kupiłam świąteczne serwetki . Nadal mam serwetkowego fioła. 
A poza tym , już mnie korci, żeby wiosenne ciuszki na niższe półki przekładać , ale chyba poczekam z tym do tej kalendarzowej 

2 komentarze:

  1. Czyli w Zjazd Maturzystów włącza eis przeznaczenie.
    Pierwszy zlot zaliczony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz,że to jakieś siły wyższe ? Hmmm, może?

      Usuń