babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 10 marca 2015

10.03.2015 Kilka bardzo drobnych spraw babusinych

W pracy zwyczajnie. Wszystko wskoczyło w swoje tryby i na razie idzie dobrze. I tak ma być.
W domu też nic takiego, zwyczajny dzień bez szczególnych wydarzeń. Mężuś jeszcze u klienta . Zadzwonili chłopaki że im dodatkowy sprzęt potrzebny, pojechał żeby im dostarczyć i wciągnął . 
Ja się nie przemęczam dzisiaj domowymi sprawami. Pojeździłam trochę na treningowym rowerku , przejrzałam nowy numer "Mojego Mieszkania" , poukładałam w szafie i właściwie to wszystko.
Poczyniłam postępy w organizacji spotkania z okazji 35-lecia matury. Mam jak na razie siedmioro chętnych. Do wszystkich jeszcze nie dotarłam i nie dotrę pewnie , ale może inni pomogą i choć z piętnastkę zbiorę . Byłoby miło. 
Znów łapie mnie jakiś kaszel. 
Za oknami wiosennie .  

2 komentarze:

  1. Uważaj bo jak mówiła moja babcia taka pogoda to jest " zdradliwa". Ja tam dzis w ogrodzie szalika nie ściągałam. U mnie w tym roku 50 po maturze a czy ktoś zorganizuje jakieś spotkanie nie wiem. Byłoby miło. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , dlatego wciąż chodzę w kapeluszu i owijam się szalem.

      Usuń