babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 6 marca 2014

6.03.2014 Siedem kostek smalcu

o tyle spadła mi masa tłuszczowa w organizmie , 0,8 kg mniej masy beztłuszczowej . W praktyce 2,3 kg mniej w 3 tygodnie .I 6 cm mniej w "kubiku". W pasie znaczy.  I to jest prawidłowo. Masa beztłuszczowa za jakieś 5-6 tygodni nie powinna już spadać , tylko sam tłuszczyk.  Znaczy się mam wyniki w odchudzaniu. ... Wygląda na to,że daję radę . 
Tak poza tym nic szczególnego. Po długim czasie zajrzałam na targ.Liczyłam na jakąś sałatę albo koper a tu nic same ciuchy i buty. Nie zrobiłam zakupów . Nawet świeżych ryb dziś nie było , a zawsze stoi kilku z tym towarem.Wróciłam z pustą torbą . 
   Najbliższe tygodnie zapowiadają się pracowicie . Przybywa zleceń . I dobrze, bo jak brakuje zajęcia to wszyscy głupich myśli dostają . 
  Wykupiliśmy sobie z mężusiem jeszcze jeden fundusz inwestycyjny . W sumie mamy ich cztery , Zakład Utylizacji Szmalu może splajtować.  

1 komentarz: