babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 28 kwietnia 2024

28.04.2024 200% normy

 wykonaliśmy dziś na działce . Plan był taki, że posadzę porzeczki, przygotujemy nową część warzywnika a potem przykryjemy włókniną do czasu siania i sadzenia , żeby nam zielsko nie rosło , a tymczasem poszło szybciej i zrobiliśmy dużo więcej, choć porzeczek nie posadziłam . Założyłam coś na kształt skalniaka wokół pnia po wyciętej w ubiegłym roku jabłoni , wysiałam słonecznik i ozdobną dynię a małżonek wypełnił kamyszkami ozdobnymi połowę opaski , z przodu i z boku. Resztę zrobimy w majówkę , choć plan był inny , ale po przedyskutowaniu stwierdziliśmy, że zrobimy najpierw opaski i ścieżki żeby wykorzystać kamyszki a potem dopiero zajmiemy się drugą stroną działki i nie sami , tylko weźmiemy firmę , która zakłada trawniki. Niech przygotują podłoże pod trawnik , a my tylko wysiejemy. Jeśli uwiniemy się z resztą opaski  to zaczniemy robić taras . Mamy co robić . To się po prostu rozrasta . Mam wrażenie, że im więcej robimy tym więcej tej roboty jest. Ale efekty już widać i to mnie cieszy. A jeszcze grządki zaczynają się zielenić. Wschodzą już ziółka i rzodkiewka oraz groszek , a cebulka wykiełkowała i ma już ze 7cm . Uzupełniłam dziś zajechaną przez koparkę grządkę i dosadziłam tej cebulki. W trakcie robót działkowych odwiedzili nas jeszcze syn z wnuczką i Szwagroska . Znalazł się więc i czas na pogadanie przy kawie. 

Tak poza tym rano pobawiłam się w robótki decoupage. Dawno tego nie robiłam , pomyślałam ,że czas znów coś zmajstrować i majstruję ; tacę i świecznik. , trochę w klimacie późnego lata , kiedy zieleń traci już swój intensywny kolor i dojrzewają owoce. Sama jestem ciekawa efektu końcowego , bo do końca nie mam przemyślanego projektu. Taki spontaniczny pomysł na niedzielne przedpołudnie. A w perspektywie jeszcze dwa dni i majówka ! Miłego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Z pewnością już widać efekty. W ogródku najciekawiej jest kiedy widzimy nasze wyniki pracy. A tej nie brakuje więc nie ma nudy. A odpoczynek też jest wpisany w działkę.
    Dobry pomysł z tą firmą zakładającą trawniki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dnia na dzień coraz więcej widać . Ciepełko robi swoje .

      Usuń