babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 2 maja 2024

2.05.2024 Majówkowy dzień drugi

Trochę nam dziś zeszło czasowo . Najpierw małżonek miał "długie wstawanie " . Normalnie bym go obudziła, ale pozwalam mu wypoczywać tyle ile potrzebuje , po tych swoich sercowych sensacjach czasem tego potrzebuje. Ja tymczasem pojechałam do matki, do biura zamknąć bramę , bo dziś odbierali śmieci - na szczęście uwinęli się rano i jak tam dojechałam kosz stał już pusty a potem jeszcze wstąpiłam po chleb. Po śniadaniu pojechaliśmy jeszcze do marketu budowlanego , bo zabrakło nam kawałka obrzeża do trawnika . Dosłownie 2m . No i tu się wpakowaliśmy. Dziś u nas dzień targowy , o czym zapomniałam, bo odkąd opuściliśmy stare biuro przestałam jeździć na targ. Wpakowaliśmy się w paskudne korki, chyba cały powiat zjechał dziś do miasta . Nie dało się przemieszczać z jednej ulicy na drugą . W końcu jednak dotarliśmy na nasz ogródek i jak zwykle zabraliśmy się do pracy . Opaski dookoła domku skończone, opaska dookoła pokrywy od szamba też gotowa ale kamyszków ozdobnych zostało nam jeszcze całkiem sporo. Jutro pomyślimy jak je zagospodarować . Parę pomysłów już mamy. Kwestia, który okaże się lepszy. Grządki się zazieleniają . Widać to już całkiem wyraźnie. Tak poza tym posadziłam już pysznogłówkę , korbolki i coś co dostałam od sąsiadki . Nie wiem jak to się nazywa , sąsiadka tez nie wiedziała, poza tym ,ze mówi na to "dzika konwalia" , ale jest śliczne. Sąsiad z drugiej strony też ma tę roślinkę w ogródku. Na dodatek dała mi też cały pęczek uciętych gałązek do wazonu. Posadziłam pod płotem , niedaleko tawułek. Wracamy z tej działki zmęczeni niesamowicie , ale jaka frajda jak powstanie coś nowego!  Jutro chyba zajmiemy się jakąś lżejszą pracą czyli malowaniem desek na taras i wymyśleniem do czego przydadzą się kamyszki. Miłego dalszego majówkowania ! 

6 komentarzy:

  1. Kolejny pracowity dzień za Wami :))) Zaciekawiłaś mnie tą dziką konwalią, pierwszy raz spotykam się z taką roślinką :))
    Pozdrawiam serdecznie, miłego (aktywnego) odpoczynku majówkowego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nawet ją znasz , spróbuję zrobić zdjęcie mojego wazonu i wrzucę. Bardzo mi się ta roślinka podoba . Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Och jak to się czyta. Takie dni cieszą. I dobrze robi na zdrowie i jeszcze wyobraźnia pracuje i są efekty. Będzie ich coraz więcej. Też jestem zaciekawiona ta dziką konwalią. Zrób proszę fotkę, a ja zapytam aplikację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to obiecałam Agness , moze się dowiem co to takiego jeśli ktoś rozpozna.

      Usuń
  3. Zapytałam PlantNet. Zainstaluj sobie. Bardzo przydatna aplikacja zwłaszcza teraz jak masz ogródek.
    Czy chodzi o
    https://ogrodkroton.pl/produkt/falszywa-konwalia-maianthemum-canadense
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję . Postaram się zainstalowac , albo zlecę moim chłopakom , bo z moimi zdolnościami do techniki moze mi się nie udać.

      Usuń