babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 29 grudnia 2023

29.12.2023 Na ten rok koniec

pracy zawodowej. Odcinam się definitywnie na całe 3 dni. Nawet myśleć mi się nie chce na ten temat. Teoretycznie mieliśmy skończyć o 13.30 , wznieść toast za nowe i zmykać , ale skończyło się tak, że młodzież wyszła o 15.00 a ja jeszcze pół godziny pisałam zamówienia. Toast zaliczyliśmy oczywiście , za nowe ; stare zostało zapomniane , bo tylko na tyle zasłużyło. Taki rok...  Ale mam to z głowy do przyszłego roku. Jakieś większe podsumowanie pewnie jutro naskrobię już tradycyjnie. Dziś zrobiliśmy zakupy na sylwestrową kolację i dalej czytam książkę . Od Gwiazdora zażyczyłam sobie "Sydonię" pani Cherezińskiej i Gwiazdor się wywiązał. A książka świetna , inna niż wszystkie tej autorki ale o tym napiszę jak skończę. Tak poza tym zaplanowałam sylwestrowe menu . Raczej będziemy sami , ale jeśli znajdą się jacyś goście to tym lepiej.  Mam w planach pizze, sałatkę fasolowo- ogórkową i jakieś przekąski serowo - warzywne . Do kawy makowiec i pierniczki . I różowe wino a na toast o północy prosecco z migdałowymi ciasteczkami jak doradza Lucia. Wszystko podzielne . Jeśli trafią się goście , zrobię więcej przekąsek. Miłego wieczoru i ostatnich dni i godzin w tym roku .  

4 komentarze:

  1. I niech tak spokojnie wejdźmy w Nowy Rok. Ale jeszcze dwa dni. Zobaczymy jakie będą. Menu smaczne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i już wiem ,że gości nie będzie. Pochorowali się niestety. Trudno , nadrobimy w innym terminie . Wieczór we dwoje też będzie fajny. Buziaki.

      Usuń
  2. Wieczór we dwoje może być najfajniejszy:) na spokojnie, bez przekrzykiwania się, każdy po sobie pozmywa:) a kolejny rok i tak się zacznie, czy tego chcemy czy nie chcemy, życzę aby był dla was jak najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zmywania mam gosposię (zmywarkę do naczyń) . Pewnie , że się zacznie i niech będzie lepszy niż mijający . Najlepsze życzenia !

      Usuń