babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 2 grudnia 2023

2.12.2023 Góra makaronu

 powstała po ponad dwóch godzinach mojej pracy. Jutro robimy rodzinny rosołek i "Mikołaja" dla dzieci . Wypada w środę więc dzieciaki w szkole , my w pracy , czasu mało więc dostaną już jutro. Drobiazgi. Takie prawdziwe prezenty Gwiazdor zostawia u nas pod choinką . Tak poza tym zwyczajne domowe zajęcia . Wczoraj miałam mnóstwo pracy przez cały dzień i w biurze i w domu , zasypiałam przed telewizorem zaraz po kolacji. A dziś dokończyłam sprzątanie czyli obie łazienki , coś tam wyprałam , małżonek powynosił niepotrzebne rzeczy do garażu i piwnicy i naprawił klamkę od okna w sypialni. Jutro od rana jeszcze tylko podłogę w kuchni umyję , bo mi się bałagan po tej produkcji makaronu zrobił , ale już mi się nie chce. I to by było na tyle gdy chodzi o świąteczne porządki. Planowaliśmy wyskoczyć na zakupy do Poznania  ale przez awarię u klienta i ten makaron nie wyszło. Może w przyszłą sobotę lub w piątek po pracy, zobaczymy. Niedługo zacznę tworzyć zimowe dekoracje . No i o biurowej choince czas pomyśleć .  

6 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że właśnie teraz świetnie się bawicie:) Udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zostało jedno okno w domu i jedno na korytarzu. I szafki w kuchni
    Wymiana papieru na szafkach. Dzisiejszy obiad rodzinny mnie zmęczył. W czwartek ubieram choinkę i stawiam dekoracje. Powinnam zdążyć przed 8 grudnia. Potem wykończeniowa bieżącą. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moi się zdziwili, że jeszcze nie mam dekoracji , ale w tygodniu zacznę je tworzyć. Buziaki!

      Usuń
  3. Dopiero co skończyłam kartkowanie. Wszystko już zapakowane w kopertach, jutro pójdzie na pocztę. Pierogowanie u Córki-Wiewiórki się odbyło, a dalej to jeszcze nie wiem, bo jak wiesz, Święta są zawsze u Progenitury. Jak będzie trzeba pomóc, to się zjaię!
    Macham serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze , czas dla młodych , a my zawsze mozemy pomagać , od tego są babcie . Buziaki!

      Usuń