babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 3 czerwca 2023

3.06.2023 Jak ja się cieszę, że mam te działkę !

 Roboty więcej niż włosów na głowie , ale jak już się coś ogarnie to to widać , a ja takie roboty lubię . No to robimy. Dzisiaj ciąg dalszy elektryki , jutro kończymy i zagospodarowałam skrzynki , które zmajstrowaliśmy niedawno. Mam poziomki i rozsadziłam w te skrzynki część ziółek. No i mamy nową koncepcję jak urządzić część rekreacyjną . 

Tak poza tym , przygotowaliśmy się częściowo na wyjazd, Tak , tak to już w najbliższą środę ; kierunek Kaszuby. Już się cieszę , zwłaszcza, że tegoroczne lato nie zapowiada mi się na luzie. 

A jutro ważny dzień . Bardzo ważny , prawie tak ważny jak ten w 1989 roku , kiedy odbywały się pierwsze wolne wybory w Polsce. A kto wie, może jutro nawet ważniejsze , bo rzecz idzie o przyszłość naszych dzieci i wnucząt. Na marsz do Warszawy oczywiście nie pojedziemy ,bo to jednak kawał drogi  ale solidaryzujemy się . 

2 komentarze:

  1. Radość bije z bloga i tak ma być. A odpoczynek konieczny. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się patrzeć na to wszystko optymistycznie , ale jak wiadomo rzeczywistość skrzeczy, co nie zmienia faktu, ze działka mnie cieszy. Buziaki!

      Usuń