babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 1 czerwca 2023

1.06.2023 Dzień dziecka

a ja już znów odliczam do weekendu a właściwie to do dwóch , bo niedługo i ten wydłużony . A jak wydłużony to nasze kochane Kaszuby ! I może w końcu odwiedzę tę fabrykę porcelany ?  A póki co to prace działkowe. Jeszcze nie wiem jakie , bo to akurat nie daje się nijak zaplanować , zawsze znajdzie się coś poza planem , ale będą . Wpadamy co drugi dzień podlewać i po pierwsze zbiory. Dziś przyniosłam rzodkiewki , młody szczypiorek i szczypior czosnkowy. A jakie pyszne to wszystko! 

Dzień dziś mieliśmy intensywny. Ja oczywiście zaczęłam od kolejnej jazdy z matką . To już standard po woli. Fochy dziś waliła jak wieża Eiffla . W pracy też co chwilę ktoś wpadał , przyszło kilka paczek z towarem , takie tam , zwykłe, drobne sprawy ale dużo i bez ładu i składu . Po pracy pojechaliśmy do wnusi z prezentem , a potem do wnuczków. U wnusi byliśmy bardzo krótko , bo jechała na zajęcia do szkoły językowej. U wnuczków posiedzieliśmy trochę dłużej , przy okazji pogadaliśmy z drugimi dziadkami, bo też wpadli do chłopaków. Na koniec jeszcze do biura musieliśmy podjechać , bo zapomniałam wystawić kubeł na śmieci , a jutro dzień śmieciarki. A jak do biura , to wykręciliśmy i na działkę podlać warzywa. Z biura mamy bliżej . Wszystko przez to, że od strony naszego domu zamknęli drogę i przejazd kolejowy, bo budują tunel. Jak długo ? Nikt tego nie wie. Z domu mamy naprawdę blisko, jakieś 1700m a przez ten przyszły tunel dokładamy dobre 4km. Jednym słowem dzień w biegu.

4 komentarze:

  1. Bardzo intensywny dzień za Wami, ale i dużo przyjemności, jaką jest spędzenie czasu z wnuczkami <3
    Takie własne warzywa i owoce mają niepowtarzalny smak, świeżo zerwane są pyszne soczyste i jędrne... wspaniałości :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogródek mam na razie miniaturowy , zamierzam powiększyć jak zakończymy prace budowlane , ale to co wyhodowałam przypomina mi smaki z gródka babci.

      Usuń
  2. Cóż zrobić. Tak będzie przy każdej pełni. Oby jak najkrócej. A jarzynka z działki to rarytas. Teraz będziesz wieść życie działkowca. Według rytmu ziemi. A Dzień Dziecka zobowiązuje babcie i dziadków. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała wieść życie działkowca, bez dodatkowych zajęć , ale najpierw musimy zakończyć sprawy firmowe , przekazać młodzieży , a na to potrzeba czasu. Buziaki!

      Usuń