babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 3 maja 2023

3.05.2023 I to tyle

 w temacie majówki. Elektryka w PDzO zrobiona , okablowanie znaczy, bo teraz kolej na rozdzielnię i gniazda ale to dopiero po wytynkowaniu chatki. Kawał roboty za nami Na sobotę i niedzielę planujemy kolejne prace porządkowe ewentualnie ułożenie kilku płyt chodnikowych w innym układzie niż obecny. Została stara ścieżka , ale wypada w połowie domku a do drzwi trzeba chodzić po trawie i błotku jeśli akurat pada. Trzeba to przeorganizować. No i moją kwietną łączkę w końcu założyć. Jutro wpadnę do biura , a reszta pracuje "pod telefonem" , bo nie wiemy co się będzie działo. Część naszych klientów majówkę sobie wydłużyło . Jeśli więc klienci nie będą mieli do nas tematów to odpuścimy i zamkniemy wcześniej. Tę robotę trochę czuję w kościach ( no trudno, ma sie swoje lata ) ale efekt jest taki, że straciłam prawie 2 kg czyli dobrze mi to robi. Muszę częściej. Wzeszła mi rzodkiewka, groszek, rzepa i cebulka oraz jakieś ziółka , ale na tym etapie nie umiem zidentyfikować. Inne zasiewy  jeszcze nie ale myślę , że i z reszty zasiewów coś będzie. 

2 komentarze:

  1. Zginął mój komentarz, ale nic to specjalnego nie było, poza podziwem nad wschodzącym warzywnikiem. Buziaki
    I oczywiście brawa za okablowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Trochę poległam , wysiałam w domu cukinię , dynie i kocimiętkę oraz pysznogłowkę . Dynia i cukinie wykiełkowały , a kwiatki nie .

      Usuń