babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 24 lutego 2023

24.02.2023 Tydzień minął

 zmęczył mnie ten miniony tydzień , dlatego perspektywa dwóch wolnych dni bardzo mi pasuje. Szkoda tylko , że wieszczą załamanie pogody i śnieg z deszczem , bo na działeczkę by się chciało . Trudno, działeczkę zaliczymy innym razem. Jutro i tak za długo byśmy tam nie poszaleli , bo idziemy na imprezkę do starszej młodzieży na imieninowo- urodzinowy podwieczorek. Wyjdzie na to, że zajmę sie domowymi tematami i może trochę nadrobię zaległości. Wiele tego nie ma , bo i tak na bieżąco wszystko ogarniam , ale jak to w domu; zawsze się coś znajdzie. 

Kupiłam nowy numer Dekoracji - takie pisemko z pomysłami , wychodzi 3-4 razy w roku . Zwykle kupuję wielkanocne , jesienne i gwiazdkowe, choć nie zawsze , to zależy od dekoracji jakie proponują. Może coś zmajstruję .  A "Moje Mieszkanie" chyba się skończyło. Ostatni numer - styczniowy  wyszedł w grudniu tuż przed świętami , a kolejne już się nie pojawiły. I co ja teraz będę czytać ?  Style propagowane w MM były w moim rustykalnym guście. Nie jedno podpatrzyłam . Szkoda...  No , chyba , że za jakiś czas wróci w nowej odsłonie.  

Miłego wieczoru!


4 komentarze:

  1. Szkoda pisma. Ale rzeczywiście może wróci. Spróbuję tu coś wypatrzyć i Ci podrzucę. Miłego wieczoru na imprezce. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Wesoło było. Nie przejmuj się ; pisemek jest mnóstwo w kioskach , akurat to mi pasowało , bo nie było przesadnie nowoczesne , a ja lubię wnętrza z klimatem , znajdę inne.

      Usuń
  2. Wszystkiego Naj... dla Młodzieży!
    A Tobie trochę oddechu też się przyda. Działka poczeka.
    Nie bardzo się prognozy zgadzają, ledwo siąpiło i śniegu odrobinka zaraz się topiła.
    Ciepłe i Puchate ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzajemniam Ciepłe z Puchatym . U mnie dziś wszystko co możliwe; słońce, deszcz, grad i deszcz ze śniegiem . W tych warunkach działak musi czekac.

      Usuń