babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 23 lutego 2023

23.02.2023 "Luty- obuj dobre buty"

mawiali nasi przodkowie i rodzice , a u mnie w ogródku przybiurowym lada dzień rozkwitną irysy i hiacynty. Przyroda oszalała i zamiast sypać śniegiem , wraca do życia co najmniej miesiąc wcześniej niż można się tego spodziewać po kalendarzu . A to nie wszystko , krzaczki mają pączki a, niektóre to już i młode listki, forsycja u sąsiada też za 2-3 dni rozkwitnie , magnolie mają już wielkie pączki a po niebie przemieszczają się klucze ptactwa.  Niby zapowiadają jeszcze mrozy ale ile razy tej zimy je zapowiadali i nie nadeszły. 

Dziś od rana zaliczyłam kolejną jazdę z matką ; tym razem nasz syn ukradł jej roletę . Pół dnia się o to awanturowała , jakąś godzinę po popołudniowym zaaplikowaniu jej  kropli zadzwoniła do mnie z informacją , że co ja jej za krople dałam i skąd je mam ,  bo ona całkiem oślepła. Machnęłam ręką na to i kazałam nie wymyślać bzdur. Wieczorem już siedziała przed tv i oglądała swój ulubiony program i zachwalała jakość obrazu . Wariactwo.   

Starsza młodzież dziś świętuje ; synowa urodziny, syn imieniny . Podwieczorek z tej okazji w sobotę . Książkę wczoraj skończyłam . Niedługo cos napiszę , na razie czekam na kolejne tomy, bo znalazłam zapowiedź. 

4 komentarze:

  1. Nie Malejko z demencją. A, że przyroda oszalała, to fakt. U mnie jeszcze forsycje nie mają zamiaru kwitnąć czyli w Polsce jest taka bardziej włoska pogoda. Przynajmniej w porównaniu do mojego miejsca. A trochę świętowania się przyda dla relaksu. Uściski


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jutro śnieg z deszczem zapowiadają . Świętowania nigdy za dużo.

      Usuń
    2. Teraz zauważyłam, co telefon napisał zamiast " nie ma lekko z ". 😀

      Usuń