babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 12 czerwca 2022

12.06.2022 Zapraszam na wycieczkę




Mały spacer po Jabloncu 






Ekstremalny spacer do zapory 


A tak niewinnie i pięknie wygląda zapora w dzień 






A teraz spacer po Pradze 


Klasztor piwny , poniżej brama wjazdowa 


Spacer parkiem do wieży widokowej 



A oto i ona ; 65,5 m  


I rzut oka z wieży na Pragę 






Rosarium 


A tu już kolejka linowa 



I widok z okien kolejki 


U Fleku - wejście 


I wnętrza - klosze w żyrandolu mają kształt kufli do piwa 


Wewnętrzny dziedziniec 



Akordeonista umilający gościom biesiadowanie 


I wewnętrzna fasada restauracji 


I dalszy spacer przez Pragę - kierujemy się w stronę autokaru 


Postument mijanej po drodze latarni 


I jeszcze widoki na Hradczany i nabrzeże Wełtawy 



I witamy w browarze 






                              I jeszcze takie ciekawostki na koniec 



Wystawa szklaczków w naszym hotelu; Jablonec słynie z produkcji szkła i szklanej biżuterii

A poniżej zajścia do wc , w restauracjach , wystrój z lat 90-tych ale wejścia i schody robią wrażenie 



















 

3 komentarze:

  1. To się przespacerowałam z przyjemnością. Bardzo ciekawe zdjęcia. Z Jablonexu miałam piękny komplet. Kolię, kolczyki i bransoletkę. Włożyłam na bal maturalny. Był w odcieniu turkusowym. A sukienkę miałam białą. To był prawdziwy letni bal . W czerwcu. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam komplet ale biały a la diamenty , zgubiłam jeden z kolczyków niestety. W czasie wyjazdu dowiedziałam się , że słynny Jablonex to nie byli producenci , a spóldzielnia zrzeszająca rzemieślników i sprzedająca na Zachodzie ich wyroby. Robili min.repliki insygniów królewskich dla dworu brytyjskiego.

      Usuń
  2. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń