babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 25 listopada 2020

25.11.2020 Prawie zima

a w każdym razie jakieś pierwsze oznaki. Przymroziło co nie co. Mnie osobiście to cieszy , bo jak już ta zima nadchodzi to niech będzie zima jak należy z mrozem i śniegiem a nie taka zima bez zimy jak ostatnio.  

Farta to ja w tym roku nie mam . Limity niefartów wciąż się nie wyczerpały , tym razem znów auto i znów moje . Akumulator padł jak kawka w locie . Mężuś pomajstrował, popodłączał jakieś druciki , coś pomierzył i wyszło, że nie ładuje. Stoi teraz pod firmą i się ładuje podłączony pod prostownik. Może obejdzie się bez wymiany . 

Kupiłam świąteczny numer "Sielskiego Życia".  Piękne krajobrazy, klimatyczne miejsca , dużo przepisów kulinarnych , nawet bardzo wyszukanych , mnóstwo przepisów na domowe nalewki , kosmetyki i lekarstwa i jeszcze więcej dekoracji. Nigdy takiego miejsca mieć nie będe , ale chociaż sobie na obrazkach pooglądam. 

Plecy po woli mi odpuszczają , ból mija . Kłuje mnie jeszcze trochę w jednym miejscu , ale już taka przetrącona jak wczoraj nie chodzę. 

2 komentarze:

  1. Najważniejsze że czujesz się lepiej. A zimą lepsza od późnej jesieni. No i po niej wiosna. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś już mi minęło. Chyba jednak nadmiar siedzenia przy kompie. Trzymajmy się !

      Usuń