babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 23 listopada 2020

23.11.2020 Tak mi się pokojarzyło

Taka piosenka- wspominka z wieczorów przy gitarze ; na aktualności nie traci

Autor tekstu i muzyka : Georges Brassens, tłumaczenie Filip Łobodziński 

"Król" - a jeśli ktoś chce posłuchać , to  na you tube jest kilka fajnych wersji - polecam 

Jego dynastia mocno tkwi

 Jego dynastia mocno tkwi

 W siodle, które dźwigamy my 

W siodle, które dźwigamy my 

Nie poradzisz nic bracie mój 

Gdy na tronie siedzi chuj

 Buntu nie boi się władca ten

 Buntu nie boi się władca ten

 Co by z powiek spędzał mu sen 

Co by z powiek spędzał mu sen 

Nie poradzisz nic bracie mój 

Gdy na tronie siedzi chuj 

Ja, ty, ona, my, wy, oni, on 

Ja, ty, ona, my, wy, oni, on 

Wszyscy liżemy mu dupę wciąż 

Wszyscy liżemy mu dupę wciąż

 Nie poradzisz nic bracie mój

 Gdy na tronie siedzi chuj

 Długo panował nam perski szach 

Długo panował nam perski szach 

Chomeini też zrobił ba bach 

Chomeini też zrobił ba bach 

Lecz nie poradzisz nic bracie mój

 Gdy na tronie siedzi chuj

 A może się zdarzyć, że jordański król

 A może się zdarzyć, że jordański król

 Też będzie musiał przeżyć ten ból

 Też będzie musiał przeżyć ten ból

 Lecz nie poradzisz nic bracie mój 

Gdy na tronie siedzi chuj 

W dalekiej Etiopii zdarzył się fakt

 W dalekiej Etiopii zdarzył się fakt

 Że Negus król królów też z tronu spadł

 Że Negus król królów też z tronu spadł 

Lecz nie poradzisz nic bracie mój 

Gdy na tronie siedzi chuj

 A i w Hiszpanii każdy to wie 

A i w Hiszpanii każdy to wie 

Że stary Franco nie ostał się 

Że stary Franco nie ostał się 

Lecz nie poradzisz nic bracie mój

 Gdy na tronie siedzi chuj 

Pewnego dnia obudzi nas huk

 Pewnego dnia obudzi nas huk

 Brytyjska korona poleci na bruk 

Brytyjska korona poleci na bruk

 Lecz nie poradzisz nic bracie mój 

Gdy na tronie siedzi chuj 

A czy mieszkańcy Tokio i Kioto 

A czy mieszkańcy Tokio i Kioto 

Nie rzekli „koniec” do Hirohito 

Nie rzekli „koniec” do Hirohito 

Lecz nie poradzisz nic bracie mój

 Gdy na tronie siedzi chuj 

Więc nie rwij włosów i nie załamuj rąk

 Więc nie rwij włosów i nie załamuj rąk

 Pomęczysz się jeszcze nie jeden rok 

Pomęczysz się jeszcze nie jeden rok 

Bo nie poradzisz nic bracie mój 

Gdy za chujem idzie chuj

A tak poza tym , to dziś mijają 32 lata odkąd mamy firmę . Tym razem nikt z nas o tym nawet nie pamiętał. Zresztą i tak sytuacja nie do świętowania.


4 komentarze:

  1. Tak... Gdy na tronie siedzi..

    Gratulacje rocznicowe. Wielu dobrych lat. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Piosenkę w wersji adekwatnej do dnia dzisiejszego podesłał mi młodszy syn i zdziwił się , że ją znam , ale teledysk pochwaliłam .

      Usuń
  2. I ciagle jacyś nowi uje dochodzą do władzy! Wrrr!!!
    Firmie - 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! No tak , ale sami nie dochodzą , są tacy co ich wybierają - niestety.

      Usuń