babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 15 listopada 2018

15.11.2018 Nie lubię pietnastego

z powodu konieczności opłacania składek na zus . Mam poczucie straty , bo co z tego ,że to na przyszłą emeryture skoro będziemy ją mieli  marną . Trudno ; mus to mus, a o wysokość emerytury zadbaliśmy sami poza zusem.
W kraju afera z komisją nadzoru finansowego (wiem powinno być dużymi literami , ale nie mam już szacunku do żadnych instytucji) . Nie pierwsza z udziałem tej ekipy . To było do przewidzenia, ale jak się słucha bezsensownych obietnic i wierzy w teorie spiskowe zamiast myśleć to mamy to co mamy. Przynajmniej mam te satysfakcję ( wątpliwą zresztą ) ,że nie przyłożyłam do tego ręki.


Wkurzyli mnie dziś goście serwisujący piec . Zgłosiliśmy potrzebę przeglądu , żeby zimą kłopotów nie było. Byli kilka dni temu , niby wyczyścili elektrody , a za parę godzin piec zaczął dudnić . Efekt jest taki jak by ktoś walił z całej siły w drzwi. Zgłosiliśmy reklamacje. Mieli być dzisiaj, siedziałam cały dzień i się nie zjawili. Nie cierpię sytuacji jak się ktoś ze mną umawia i nie przychodzi. Nie tylko ja , ale dziś byłam w biurze cały dzień sama ; chłopaki w terenie. Strasznie mnie takie niesłowności wkurzają . 
Listopadowy klimat dał dziś o sobie znać . Chłodkiem powiało chyba pierwszy raz tej jesieni.


2 komentarze:

  1. Na szczęście 15 go jest tylko raz w miesiacu. A niesłowność potrafi zdenerwować. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest jeszcze 20 i 25 - dni płacenia podatków . Tych tez nie lubię

      Usuń