babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 11 stycznia 2017

11.01.2017 Kilka godzin bezrobocia

przymusowego zaliczyłam . Synalek - nawiedzony informatyk instalował mi nowy program fakturowy . Bazę danych mam ogromną więc trochę to trwało. Niestety musiałam program wymienić, bo zmieniły się przepisy  i powstała konieczność wprowadzenia nowych funkcjonalności. Muszę przyznać ,że od czasu gdy zaczęłam używać windowsową wersję tego programu ( wcześniej dosową ) mocno program dopracowali i rozbudowali. Nawet mój synalek to stwierdził , a ma do czynienia jako admin w różnych firmach z wszystkimi niemal jakie istnieją . Walczę wciąż jeszcze z ustawieniami , a mam na to mało czasu , bo za kilka dni już muszę mieć gotowy do pracy.   No i to był właśnie powód mojego przymusowego bezrobocia. Diabli mnie brali , bo nie lubię stać bezczynnie i nie mieć na nic wpływu . 
Po pracy pojechaliśmy na małe zakupy do lidla , bo to po drodze . Lodówka znów pełna , na parę dni mam zakupy z głowy. Ostatnio bardzo nie lubię ich robić . 
Za oknem śnieżnie. Wieczorem puścił mróz o kilka stopni i zaczął padać śnieg . Dziwna ta zima , atakuje rejony , które nigdy dotąd zimy nie zaznały , a w nasze okolice zagląda raz na kilka lat .A przecież mamy klimat , gdzie zima , mróz i śnieg powinny być co roku. Mnie tam zima nie szkodzi , nawet lubię niskie temperatury , jakoś lepiej wtedy funkcjonuję . jedyne co mnie drażni to wstawanie po ciemku. Nie mam na to wpływu , ale nie jest to przyjemne . Co tam , byle do połowy lutego , potem poranki będą już jasne. 
Nie jest źle z moimi gabarytami . Poprzymierzałam dziś niektóre ciuchy . Wszystkie pasują . Wprawdzie jedna sukienka i jedna spódnica ciut się opina w pasie , ale poza tym we wszystko się mieszczę . 

4 komentarze:

  1. Mnie niestety w boczkach przybyło! Ale..... aby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak trzymaj. Lekka nadwyżka sama się straci. przy lekkim ograniczeniu mnogości świątecznych :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , szkoda by mi było sukienki , ładnie w niej wyglądam .

      Usuń