babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 16 czerwca 2024

16.06.2024 Zamiast

 długiego pisania parę fotek: 

Wczoraj nasz PDzO wyglądał w środku tak; sufit w budowie , otynkowane ściany dosychają , bałagan budowlany się ściele na podłodze.



A dziś już tak ; z majstrem się dziś nie widzieliśmy , pewnie uciekł wcześniej na mecz- sufit zamknięty,  gotowy do gipsowania 



A tymczasem w ogródku: 


Kwiatków coraz więcej 


W skalniaku nie-skalniaku drobne zmiany 


Ścieżka skończona , ta druga też , ale zapomniałam zrobić fotkę 


Jaskry trafiły mi się same różowo- czerwone , a miała być mieszanka 


W warzywniku wszystko kipi 

 A cukinia ucieka z grządki , korbolki też .

No to jeszcze na koniec się pochwalę zakupem : mój praktyczny plecaczek, o którym wczoraj pisałam




I to by  było na tyle, ciąg dalszy nastąpi , a ja tymczasem przenoszę się na Vinted wystawić kolejne ciuszki na "sprzedaj". 







4 komentarze:

  1. Bardzo piękna działeczka, widać, że włożyliście w nią dużo pracy i serca.
    Mam bardzo podobny plecaczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam fajniejszy , wyglądał jak skórzana kurtka gwiazdy rocka , ale się zużył więc kupiłam nowy . Fakt , w działkę wkładamy mnóstwo pracy. Do jesieni jedną połowę zagospodarujemy. Drugą chyba dopiero późną jesienią albo na wiosnę.

      Usuń
  2. Coraz ślicznej to wygląda. Ścieżki super i warzywnik ekstra
    Domek też już na usta kształty. Bardzo się cieszę. Kibicuję więc cieszę się z Tobą bo jest z czego. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym skończyć w tym roku , ale niestety , prace tynkarskie i wykończeniowe pochłoną mi cały tegoroczny budżet, będę zbierać na ciąg dalszy i robić to co się da bezkosztowo. Kiedyś skończymy. Buziaki!

      Usuń