babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 9 kwietnia 2024

9.04.2024 Kilka spraw babusinych

 Uwierzycie ? Moja starsza młodzież dziś świętuje swoją rocznicę ślubu , dziewiętnastą !!!  Tyle to już lat minęło.  Mnie samej trudno w to uwierzyć . Pojechaliśmy złożyć im życzenia oczywiście . Za rok okrągła rocznica więc będzie większe świętowanie. Ale co tu dużo mówić , my w tym roku będziemy świętować 43. 

A codzienność jak to u nas. Wczoraj mieliśmy nie zły armagedon . Padły serwery aż u trzech klientów , część ekipy wyjechała w delegację do Chojnic a my kobiety ogarniałyśmy ten chaos i papiery przy okazji. I nie ma to jak organizacja pracy. Zdążyłyśmy nawet posadzić kwiaty w przybiurowym ogródku. 

Wynik wyborów mało satysfakcjonujący. Dogrywka w Poznaniu, dogrywka i u nas . Zakładam ,że jednak wygra stary burmistrz . Do przekroczenia progu zabrakło mu 1,3% a przeliczając to na głosy to miał ich prawie drugie tyle co konkurent. Z tego konkurenta to taki będzie burmistrz jak z koziej dupy trąba . Jakiś czas temu taką zadymę rozpętał, że miasto straciło na tym ponad 200 tysięcy czyli dotację , którą musiało zwrócić. To po co nam burmistrz , który działał na szkodę miasta . Po istniejącym przynajmniej wiadomo czego się spodziewać . No i biznes do miasta ściągnął a to najważniejsze. 

Przez te wszystkie szaleństwa w firmie i nie tylko zapomniałam zadzwonić do Koparkowego , żeby termin robót na działce potwierdzić . Miałam to zrobić wczoraj po 18.00 . 

Zus wypłacił mi trzynastkę tak zwaną . 

2 komentarze:

  1. Młodzieży gratulacje i życzenia wielu lat razem. Też ' trzynastkę" też dostałam. Będzie na książki i lekcje gramatyki. Czasami są takie zwariowane podwórka. Ale weekend na działce już blisko. 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, tak,tak ...działeczka czeka . I może już książka o milicjantach z Poznania dojedzie ,

      Usuń