babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 20 września 2023

20.09.2023 Taki mały fart

 Robią nam płytki gresowe na klatce schodowej. Wczoraj małżonek wpadł na pomysł, że może by pogadać z majstrem , na fuchę namówić i może zrobił by nam płytki w korytarzyku przy wejściu. Już dawno planowaliśmy wymienić , ale zawsze schodziło a i żaden majster nie był chętny układać gresu na 2m2 ( dokładniej 2,16) . Jak pomyślał tak zrobił. I majster się zgodził pod warunkiem, że sami skujemy istniejące. Co to dla nas , pewnie, że skujemy. No i dzisiaj pojechaliśmy kupić . Wybraliśmy drewnopodobne w odcieniu zbliżonym do naszej deski barlineckiej, którą mamy w holu i jadalni , żeby się nie różniły jak w tej chwili. Ten kawałek został po starym wystroju z czasów jak remontowaliśmy kuchnię. Wyglądało to fatalnie i wkurzało mnie sakramencko , zwłaszcza próg w drzwiach . Kiedy to mieszkanie kupiliśmy a to było w połowie lat 90-tych progi w każdych drzwiach były obowiązkowe nikt nie chciał mnie słuchać jak mówiłam , że progów ma nie być . Nie i już , mój małżonek trzymał z moim ojcem w tej sprawie i progi poinstalowali. Wreszcie pozbędziemy się przedostatniego . Dwóch nie dało się wyeliminować , bo niestety budynek jest zaadaptowany po hotelu OHP i ma swoje wady , nierówny poziom podłóg w pomieszczeniach na ten przykład. Ale dobre i to ;jak się nie ma co się lubi to wiecie ; musi być jak jest. 

Tak poza tym nic szczególnego , zwyczajny dzień jakich wiele. Zapaliłam dziś po raz pierwszy po lecie pachnącą świecę - jesień za trzy dni jak by na to nie spojrzeć.  

2 komentarze:

  1. Najważniejsze, że majster płytki położy. Czy remont klatki miał dodatkowy plus. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak, chociaż co do tej klatki mam mieszane uczucia. Kotłownia pochłonęła nam większość środków i robią trochę na sztukę , same podłogi, jak by nie szło poczekać, ale jak większość chciała to niech będzie.

      Usuń