babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 27 czerwca 2022

27.06.2022 Lato wszędzie

 okolice basenu miejskiego zawalone autami, za to okolice szkół przejezdne, wróciły piątkowe koncerty jazzowe, doszła nowa impreza miejska pod hasłem "niedziela na Wrzosowej" ( Wrzosowa to ta ulica z lampkami rozwieszonymi nad rzeczką ) ,na ulicach wakacyjny luz ubraniowy , no i lejący się z nieba żar. Dobrze, że w biurze mamy klimkę , inaczej ciężko byłoby wysiedzieć 8 godzin. 

Młodzież była dziś z wnuczkiem na kontroli złamanej rączki . Wygląda na to, że goi się dobrze. 

Pogadałam sobie dziś z przyjaciółką z Poznania . I tyle na dziś mojej działalności. Przy tym upale nawet myśleć mi się nie chce.  Skończyłam pierwszy tom "Moreli" , zaczynam drugi. Akcja dzieje się rok później. 

2 komentarze:

  1. Najlepsza wiadomość, że taczka hoi się dobrze. A upały się skończą, no nic nie trwa wiecznie. Odpoczywaj, no tych upałów trzeba być przyzwyczajonym. A nawet ja mam momentami dosyć. Jutro zaczynam Morele. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to pozytywna wiadomość. I jeszcze taka,że za 2 dni wyjmą mu te druty.

      Usuń