babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 24 czerwca 2022

24.06.2022 Trochę sobie poświętowaliśmy

 z okazji imienin mojej matki, urodzin młodszej synowej i tak w ogóle zakończenia roku.  Dzieciaczki rok zakończyły rewelacyjnie ; świadectwa z paskami, dyplomy, nagrody, średnie powyżej wysoko 5 . Starszy wnusiu dodatkowo za osiągnięcia sportowe , bo rośnie nam na piłkarza . Oczywiście babcia z dziadziusiem nagrodzili odpowiednio. 

Czerwiec nie źle się kończy . Rozliczyłam dziś kolejne 3 inwestycje i oby dalej się tak pokulało, to może nadrobimy słabe miesiące.  

Na jutro zaplanowałam domowe porządki , ale czy przy tych 30 stopniach na plusie dam radę , to nie wiem . Jeśli nie to, zostawimy wszystko i jedziemy na działkę . Zakupy zrobiliśmy, resztę jutro w piekarni i na zieleniaku . 

Przyszły moje książki. Po drodze z zakupów wstąpię odebrać . 

Aha, byłabym zapomniała; nasze państwo zwróciło mi nadpłacony podatek od emerytury ; aż 74,93zł .  Jak nic zaszaleję . 

3 komentarze:

  1. Ciekawe czy mnie też coś oddadzą. Do tej pory nawet nie przeliczają emerytury tym urodzonym przed 48 rokiem. Ani chybi uznani jesteśmy za zmarłych.
    Pochwal się książkami. Zwrot to właśnie dwie książki. Gratulacje Wnusiom Wszystkim z życzeniami wspaniałych wakacji. Dla mnie 30 to wspaniała temperaturaa i 40 przeżyję jak wczoraj. Byle V. nie fikał.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki z serii ROD Morele - niestety tej od Ciebie nie udało się otworzyć. Pobrałam program , ale i tak wyrzuca mi "plik uszkodzony" widocznie coś nie poszło z przesyłaniem. Kupiłam 2 tomy ; podobno mają być kolejne . Z robotą nie dałam rady , okna sobie odpuściłam , poczekam na bardziej "północną" temperaturę..Ogarnęłam tylko chatkę i pranie. Dobre i to. Spokojnej niedzieli.

      Usuń
  2. Przykro mi. Może związane z mobi. Mnie wczoraj też dopadły przygody z pobieraniem plików zdjęć na FB. Może to upał.
    Okna mogą spokojnie poczekać
    Ja też na moje nie patrzę.
    Ani przez nie. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń