babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 30 marca 2022

30.03.2022 Idzie zima

 a dokładniej to wraca. Pod wieczór bardzo się ochłodziło , a podobno w innych częściach kraju pada śnieg. U nas nie , ale zrobiło się zimno i wietrznie. Mam nadzieję , że moim kwiatkom wprzybiurowym ogródku nie zaszkodzi.

Zostałam zaproszona na spotkanie , w ramach podziękowania za współpracę . Firma niedawno zakończyła działalność .Pracowaliśmy razem wiele lat. Spotkanie będzie na początku maja. Jasne, że się zgodziłam , zwłaszcza, że lubię tych ludzi i wcale nie ze względów zawodowych. 

Wracam do formy , ale bez pospiechu; popołudniami wypoczywam aż mi głupio, że tak marnuję czas, ale nie zamierzam się przemęczać . 

No i to właściwie wszystko, bo co tu pisać o nicnierobieniu. 

6 komentarzy:

  1. Wracaj do formy jak najszybciej. Ja na Twoim miejscu zrobilabym jednak test. Jest szansa, ze to byl omikron. Ty przeszlas lagodnie, ale moze 'sprzedasz' wirusa komus, kto zachoruje powaznie. Prosze, zrob to dla siebie i innych,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Już mi w sumie minęło. A kontakt z ludźmi mam ograniczony . Raczej siedzę w biurze , potem w domu, wszyscy szczepieni, łącznie z dzieciakami i tylko na mnie padło.

      Usuń
  2. Dbaj o Siebie proszę , wiem że nie umiesz usiedzieć w miejscu , ale jednak to jest ten czas żeby trochę bardziej Sobie odpuścić . Jeszcze będziesz przenosić góry .Zdrowia życzę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Tak się cieszę ,że się odezwałaś! Ostatnio sobie dużo odpuściłam . Jak nie mam presji do do niczego się nie zabieram , nawet do robótek. Buziaki dla Was!

      Usuń
  3. I dobrze, że forma wraca. Ale faktycznie powoli, bo takie skoki temperaturowe dobre nie są. Uściski już włoskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam u Babiszonki; ostatnio sobie mocno poluzowałam . Buziaki!

      Usuń