babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 28 marca 2022

28.03.2022 Kuruję się

 bo niestety wypoczynek tym razem mi nie pomógł. Pozbieram się . Jeszcze z dzień- dwa . Młodzież się śmieje, że mnie kowid dopadł , a ja im mówię, że kowid na wojnie zginął . Bo faktycznie odkąd wybuchła wojna za naszą granicą o kowidzie nie słychać . Nie , nie kowida jednak nie mam ; boli mnie gardło i kaszlę . Smak i węch na swoim miejscu . Już raczej klasyczna infekcja górnych dróg oddechowych , której nie miałam od pięciu lat. 

Tak poza tym to zwykłe sprawy w zwykły dzień. Popołudnie spędziłam pod kocem z ciepłą herbatką pod ręką. Ruszyłam się tylko na wieczorny spacerek. Nurkuję z powrotem pod koc . Jutro zamierzam wrócić na pełne obroty. 

8 komentarzy:

  1. Na Twoim miejscu leżałabym przynajmniej 3 dni i porządnie odpoczęła. Przy okazji wykurowałabyś się porządnie. Bo co nagle, to po diable - jak mówi mądre powiedzenie ludowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daję radę, ze mną zawsze było jak z psem ; szybko wychodziłam z wszelkich przypadłości. Buziaki!

      Usuń
  2. Witam, również polecam odpoczynek w domu.Ja w ciągu miesiąca zaliczam drugą infekcję, gardło,kaszel.. Zdrówka.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .Odpoczywam na ile mogę. Dziś już mi lepiej.

      Usuń
  3. Dołączam do namawiania na dłuższą kuracje. Fuscila ma rację" co nagle, to po diable". raz a dobrze. Posiedź w domu. bo znowu nadchodzi zimno. To już wiosna, ale wczesna. A skoki temperatury sprzyjają infekcjom. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej mi robią spacerki , jakoś lepiej się oddycha na świeżym powietrzu i nie kaszlę.

      Usuń
  4. Kochana, wykuruj się dobrze, wyleż, poodpoczywaj, poleniuchuj <3. Omikron to właśnie objawy gardłowe, ból i drapanie, do tego katar, chrypka i pokasływanie. Na szczęście przebiega lekko, jak zwykłe przeziębienie z naciskiem na gardło. Właśnie w lutym przechodziliśmy go rodzinnie :D Córka i zięć przechodzili go w tym samym czasie,w jednym domu, w jednym łóżku, identyczne objawy. Ona pozytywna, on negatywny, tak, że te testy to można sobie w buty wsadzić ;)
    Ściskam Cię serdecznie i życzę dużo zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Szczepiłam się więc jeśli nawet mnie dopadł , to naprawdę łagodnie . No i kiedyś musiało dopaść , średnio zaliczam takie przeziębienia raz na pięć lat i wygląda to dużo gorzej. A na testy sie nie wybrałam , bo jak widziałam w jakich warunkach je robią przed naszym szpitalem , to stwierdziłam, że nie ma sensu. Serdeczności!

      Usuń