babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 19 czerwca 2021

19.06.2021 Kawał dobrej roboty

 zrobił dziś majster , a my jeszcze więcej , aż mnie mięśnie bolą , co już dawno mi się nie zdarzyło, nawet po zaliczeniu ekstremalnej trasy kajakowej na Chocinie.  Namordowaliśmy się na tym słońcu z  praniem wykładziny , ale opłaciło się . Jedna część już sucha , choć jeszcze nie wielkiej poprawki wymaga , druga wyprana i pewnie do rana wyschnie , czy będzie trzeba poprawiać , to się okaże. Od kerchera i specjalnego środka do prania tym sprzętem lepiej sprawdził się wąż ogrodowy , płyn do prania w automacie z lidla i zwykły szrober ( dla nie zorientowanych , staroświecka szczotka do szorowania drewnianej podłogi) . Płynu do prania użyłam przypadkiem , bo przed robotą bylismy w lidlu , a w biurze nic innego co się nada do prania dywanu nie miałam . Przybiurowe podwórko tonęło w mydlinach i hektolitrach wody , ale dało się zrobić . O 14.00 daliśmy sobie spokój , słońce za ostro świeciło, wróciliśmy po 17.00 . Jak na pranie ręczne poszło nie źle.  Majster w tym czasie prawie skończył. Zostało mu kilka wyprawek i drugie malowanie paska pod sufitem . Wyszło super. Jutro dorobi pasek i poprawki , a w poniedziałek jego szef przyjedzie osobiście namalować motyw drzew. No , a potem wiadomo; sprzątanie gigant i ustawianie wszystkiego na miejsce. Dawkę ruchu zaliczyliśmy na tydzień z okładem . Nie jest to lekkie zajęcie , zwłaszcza przy 36 stopniach w cieniu , a tyle dziś pokazał nasz termometr o 14.00. Godzinę później , kiedy znalazł się na słońcu pokazywał 50 stopni.  No i to by yła moja działalność na dziś . 

Aha, pierwszy letni obiad w tym roku zaliczyliśmy ; świeży bób. 

4 komentarze:

  1. Uważajcie z tymi pracami na słońcu. Mam nadzieję, że głowy pod kapeluszami. Temperatury u mnie o 11.15 w cieniu 32. Ale słońce zamglone. Dlatego upał typu lepki,bo wilgoć. Tym razem zgadzam się z Włochami, że trzeba " piano piano".
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusz to podstawa i dużo, dużo wody. Dzisiaj równie gorąco jak wczoraj.

      Usuń
  2. Bób??? Mniam!!!
    Pozdrawianki! Lecę na rower, a Wy odpoczywajcie!
    🚵‍♀️❣🤗😘🍹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ostatni emotikonek ! To jest to na dziś wieczór. Miłego!

      Usuń