babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 9 października 2018

9.10.2018 Ujechać nie sposób

cały rok walczę z przesyłkami . Co zamówienie to jakaś wpadka . Fatum jakie albo inne ociotowanie, czy co ? Jakby się uwzięło. 
Odstawiłam definitywnie moje stare autko. W piątkowe popołudnie mam zamiar je wypucować na błysk i pojedzie do komisu . Trochę mi go szkoda. Dobrze mi służyło przez wiele lat i co tu ukrywać , polubiłam je bardzo. Nawet nie myślałam ,że to będzie miało znaczenie . Zawsze uważałam , że to tylko sprzęt do jeżdżenia .  Nowe też jest świetne . Nie rozgryzłam go jeszcze do końca i muszę sie trochę przyzwyczaić , bo to diesel i napęd na przód. Dotąd jeździłam na benzynie z tylnym napędem a to zupełnie inna sprawa . A poza tym rozmiar. Nowe jest nieco mniejsze . To też ma swoje znaczenie . Muszę to wszystko wyczuć . Marka ta sama , ale jednak stare było wyjątkowe , nawet kolor; ametystowy , lekko zmieniający barwę zależnie od oświetlenia . To nowe jest po prostu w kolorze dżinsu.  Nie jest to mój ulubiony kolor , ale przynajmniej nie jest czerwone. Nie podobają mi się czerwone auta - jakie by nie były. Na razie sąsiedzi robią "oczy" , wyjechałam wczoraj rano jednym , wróciłam drugim. 
   Dziś zrobiłam sobie luzik , nie chciało mi się nic robić , po prostu doczytałam książkę . Nie będę nic pisać o treści , bo to tylko powtórka . Akurat nie mam nic nowego pod ręką . Miałam bardzo dużo pracy i właściwie cały dzień przesiedziałam przy klawiaturze. 
I jeszcze słówko nie polityczne : cytuję premiera : " PiS pozyskał więcej środków od bandytów, mafii VAT-owskich i przestępców podatkowych" - "dowartościował" nas przedsiębiorców jak cholera - co , nie ?

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście dowartościował. Az sie nóż w kieszeni otwiera. A przesyłki... pech. Odczyń uroki, może pomoże. Albo jakieś " złe oko". Niech Ci się szczęśliwie i bezpiecznie jeździ. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Hmmm, odczynić mówisz , to jest myśl . Nie wiem tylko jakie odczynianie działa na firmy kurierskie

      Usuń