babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 2 października 2024

2.10.2024 Już mi lepiej

ale katar nie odpuścił , ale wiadomo jak to z katarem. Wczorajsze popołudnie przespałam, co dobrze mi zrobiło. Dziś sobie jeszcze odpuszczam i trochę się obijam , ale mój wielkopolski duch się buntuje. Powinnam się czymś zająć , przerobić resztę gruszek, wyprasować co mi leży w szafie i tak dalej. Z drugiej strony czy ja wciąż muszę coś robić ? Zimno dzisiaj, właściwie już trzeci dzień i zaczęło padać . Dobrze, bo deszcz potrzebny a u nas z tym deszczem słabo. Działkę podlało i to mnie cieszy. No i ziemia zmięknie , a to mi ułatwi pracę na grządkach. Plan był dziś taki, że idziemy z synową do biurowego ogródka sadzić tulipany i narcyzy . Nic jednak z tego nie wyszło, bo synowa też zakatarzona i z bolącym gardłem . Zgodnie stwierdziłyśmy, że nie idziemy , bo nie będzie miał kto w firmie telefonów odebrać jak się obie pochorujemy. Na przyszły tydzień zapowiadają 20 stopni na plusie to posadzimy. Zamówiłam w szkółce różę okrywową , w sumie 6 krzaczków . Na odbiór muszę poczekać do drugiej połowy października. Nie szkodzi, poczekam i przygotuję sobie podłoże pod róże . Zamówiłam tez w castoramie panele szklane nad kuchenkę i zlewozmywak. Planowaliśmy ułożyć płytki ale to znów byłby bałagan więc stwierdziliśmy , że przykręcimy szkło. Tanie i bez wielkiej roboty, bo tylko wystarczy wywiercić 4 otwory w ścianie i zamocować uchwyty a potem osadzić. Na to też się czeka ale za to do odbioru we wskazanym sklepie . Wybrałam Gniezno , bo najbliżej, I to tyle  mojej działalności na dziś . 

6 komentarzy:

  1. Duch Wielkopolski twardo się postawił, ale uważaj, bo ja już trzeci tydzień nie mogę wrócić do pełnej sprawności. Może łagodny klimat pomoże. A plany masz znów ogromne. Będzie jeszcze ciepło. I zdążysz przed zimą że wszystkim
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toteż na razie nie daję się duchowi, obijam ile wlezie. Zdążę , a jesli nie to trudno. Zrobię na wiosnę . Buziaki!

      Usuń
  2. Ciekawe, czy szklana tafla się sprawdzi w kuchni.
    Na katar polecam Cirrus, po nocy wstaje jak nowa.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn i synowa mieli to w kuchni przez kilkanaście lat aż do remontu w ubiegłym roku i się sprawdzało . Łatwe do utrzymania w czystości , a o to chodzi w weekendowym domku , żeby było praktycznie. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Sprawdza się szkło w kuchni. Jednak tego się nie przykręca, a klei jakimś silikonem. Moja córka i jej koleżanki mają. Żadnych fug, powierzchnia gładka do mycia, łatwa w utrzymaniu czystości. Tylko jedna zastosowała szybę lekko przejrzystą i wyłaniają się ślady silikonu. Niby równe esy floresy, ale ją to boli w duszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale zestaw montażowy jest w komplecie więc pewnie jakaś inna technologia . Ważne, że nie ma z tym jakiejś wielkiej roboty. Moje też będą przeźroczyste a na ścianie będzie coś w rodzaju malunku więc będzie widoczny wzór. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń