babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 4 kwietnia 2024

4.04.2024 Pomysłowy Dobromir

 choć bardziej adekwatnie byłoby "Dobromira" . Jak tak zacznę myśleć to na pewno coś wymyślę. No i wymyśliłam ale po kolei. Z koparkowym jestem umówiona wstępnie na 20 kwietnia . Skoro tak , to ruszamy z inną robotą ; dorobieniem drugiego tarasu , od strony drzwi balkonowych i zagospodarowywanie grządek oraz montaż nawodnienia . Mam już nawet zamówiony sterownik uruchamiający nawadnianie i oczywiście zestaw węży i przejściówek. W sobotę jedziemy na  cały dzień więc ogarniemy parę tematów , a jutro na odkręcenie wody. A tymczasem moja parapetowa  plantacja zaczyna się rozrastać i to w jakimś kosmicznym tempie. Pozbierałam wszystkie możliwe i niemożliwe plastikowe doniczki i wyszło mi , że za mało. No to wymyśliłam . Podjechałam do pobliskiej hurtowni z ofertą do gastronomii i kupiłam paczkę (40szt) kubeczków biodegradowalnych. Wykorzystam na doniczki do rozsady. Kosztowało grosze , bo ok 15 zł , a się nada . Taki artykuł zastępczy. Jutro będę przesadzać . No i pora zasiać arbuzy . To też jutro. I tu obiecuję relację z kolejnych etapów , bo jak na razie to taki niedzielny ogrodnik ze mnie i się uczę . Mam nadzieję , że z lepszym skutkiem niż jeden taki od żyrandola co się niczego nie nauczył. 

W przybiurowym ogródku zakwitły tulipany , niestety mocno przerzedzone - cos mi zeżarło . Trudno , uzupełnimy na jesieni. A z okazji ocieplenia kupiłam sobie bluzeczkę w biało-zielone paski i czarne spodnie -bojówki 3/4 z bardzo cieniutkiego materiału . W sam raz na ciepłą wiosnę i  lato - zanim rozszaleją się upały . I to tyle na dziś Sprawy ogródkowe wciągają . 

2 komentarze:

  1. Plany skrystalizowane. Latem, a może późną wiosną pachnie. Niech tak pięknie się rozwija działalność działkowa. Nie ma to jak kawałek własnej ziemi choćby opłacanej. Czekam na relacje. Kubeczki pomysłem doskonałym. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle mi tego wyrosło, że kubeczków wykorzystałam więcej niż połowę , a i tak sporo siewek wyrzuciłam . Gdybym chciała wszystkie posadzić to zabrakło by mi ogródka , ale kawałek roboty zrobiłam. Buziaki!

      Usuń