babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 3 kwietnia 2024

3.04.2024 Nie będe odkrywcza ,

 ale jak Lucia zauważyła u siebie mamy już środek tygodnia. Póki co ogarniam poświąteczny rozgardiasz i zagospodarowuję to co zostało ze świąt . Wczoraj napiekłam mięsa w cieście - taki rodzaj placuszków z ciasta jak na naleśniki tylko bardziej gęstego zmieszanego z resztkami mięs. Pyszny i pożywny dodatek do zupy , a można zjeść też jako danie obiadowe albo na kolację z surówką .  A jak zostanie to i na zimno. Dziś zrobiłam zupę kalafiorową , bo małżonek zażyczył sobie zupy "po tym świątecznym obżarstwie" . Mnie też dobrze zrobiło takie lekkie danie . Z resztek białej kiełbasy wyprodukuję jakąś zapiekankę i właściwie będzie wszystko zjedzone. Zamroziłam jeszcze pół foremki fałszywego zająca i kawałek pasztetu. Przyjdzie ochota na coś innego to się wyciągnie z zamrażarki. Na najbliższe tygodnie mam wielkie plany ; muszę zamówić koparkę i zlecić uporządkowanie działki czyli wyrwanie korzeni po tujach i wyrównanie powierzchni . Trzeba też dowieźć trochę ziemi na powiększenie  ogrodu i kamienie do opaski wokół domku. Niestety wykończenie w środku musimy odłożyć . Może da się zrobić coś na jesieni. Na razie to nasz majster- Robokop jest mocno poszkodowany , po upadku drabiny i niestety nie może pracować. Mam też sadzonki , które trzeba wysadzić do doniczek  i nasiona , które czas wysiewać bezpośrednio na grządki więc czeka mnie sporo pracy. A od jutra już sezon krzaczkowy w pełni. Jutro uroczyste odkręcenie wody . I tak oto wrócił porządek rzeczy .  

3 komentarze:

  1. No jak woda odkręcona to sezon działkowy już oficjalny. Plany są solidne. Chwal się i zamieszczają relacje na bieżąco. Majówka już niedługo. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się będę chwalić postępami na działce. Żyję tym miejscem ostatnio. Najchętniej to bym się tam na całą wiosnę , lato i większą część jesieni zainstalowała i nie wracała do domu. Buziaki !

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń