babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 26 kwietnia 2024

26.04.2024 Jak to dobrze

 że już piątek i do tego wieczór. Dwa dni wolne , a potem dwa dni pracy i majówka! Całe 5 dni!  Odcinam się od wszystkiego ; komputera , rachunków, firmy , szaleństw matki , sklepów, sąsiadów i czego tylko się da. Ciepło się robi a to znaczy , że tylko działeczka i my. Pracy mamy mnóstwo ale będzie pięknie, choć może nie od razu. Zrobimy ile się da. 

Dziś rzeczywiście było spokojniej i z godziny na godzinę poprawiała się pogoda. Zrobiło się cieplej i zapowiadają, że będzie tak cały weekend. Ogarnęłam jeszcze kilka zamówień i takie zwyczajne codzienne sprawy. Chłopaki jak zwykle w rozjazdach. Dziś nawet małżonek pojechał na instalacje , z małym wsparciem naszego byłego pracownika -emeryta , Czasem dorabia sobie u nas jak potzrebujemy dodatkowej osoby. 

W mieście montują estradę na majówkowe występy . Wpakowałam się w blokadę rano jadąc do pracy , najpierw musiałam wykombinować jak wyjechać z korka a jak już mi się udało to zrobiłam sobie wycieczkę krajoznawczą po mieście , W sumie zeszło mi na tym z 20 minut. Na występy się nie wybieramy, w przeciwieństwie do naszej wnuczki . Umawiała się z koleżankami na koncert. Ci tegoroczni wykonawcy raczej nie z naszej bajki. 

I na koniec najlepsze ! Wczoraj weszłam na stronkę Nightwisch -a i niespodzianka; na stronce informacja, ze pierwsza wokalistka zespołu Tarja Turunen wystąpi jako gość specjalny z zespołem Within Temptation w łódzkiej arenie . A my mamy już bilet na ten koncert ! Ale mamy fart! 

O! jeszcze taki kawałek WT i Tarji dorzucę 



2 komentarze:

  1. Sympatyczna niespodzianka na koncercie. A plan weekendowy doskonały. Pełny relaks. Niech się uda. I potem opowiesz, co zdziałaliście . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , sporo zdziałaliśmy jak na jeden dzień . Jutro ciąg dalszy. Odbuziakowuję

      Usuń