babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 30 marca 2024

30.03.2024 Możemy świętować

 Wszystko gotowe , jeszcze tylko sobie zastawę na stole porozkładam . I tyle jeśli chodzi o przygotowania.  Mamuśka trochę mi harmonogram rozwaliła , bo sobie wyłączyła telefon i to tak , że znów wołał puk. Byłam jednak poprzednim razem przewidująca i zapisałam . Telefon postawiłam na nogi, ale co czas mi uciekł to uciekł. Tak czy inaczej , wyrobiłam się . 

Nawet sobie spacer zaliczyliśmy i wyprawę na cmentarze. Śp. teściowa jutro obchodziłaby urodziny więc pojechaliśmy zapalić świeczkę a jak teściowej , to i mojemu ojcu i naszemu wnuczkowi. Pogoda dziś letnia . Nawet kurtkę dżinsową włożyłam zamiast tej przejściowej, bo za ciepło.  

Najlepsze życzenia , radości i nadziei ! 🐣🐣🐣

I jeszcze obiecany wczoraj utwór  muzyczny z okazji Dnia Metalowca . a ja metal kocham , nie tylko ten muzyczny ale każdy pod warunkiem ,że za bardzo się nie błyszczy. 




2 komentarze:

  1. Mialam kłopoty z dodaniem komentarza więc już nieaktualny. Najważniejsze, że pierwszy dzień Świąt za nami. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie po , ale co tam , w perspektywie majówka ! Odbuziakowuję

      Usuń