babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 24 marca 2024

24.03.2024 Niedziela palmowa

 Nie, z palmą już od dawna nie chodzę , za to mnóstwo u mnie palmowych bukietów. Tak naprawdę to bazi  ale one u nas zwykle za palmy uchodziły. Bardzo je lubię i nigdy nie żałuję na nie i kupuję albo przynoszę ze spaceru . Z tym trudniej, bo okolica w nie uboga. Tak czy inaczej czas świąteczny się zaczyna . U mnie od dekoracji . To jeszcze nie wszystkie , ale nie zdążyłam zrobić wszystkich fotek . Pokażę później jak już będzie gotowy stół i w ogóle mieszkanie gotowe na święta. Trochę dziwnie, bo i zmiana czasu się nałoży , a to może namieszać jeśli chodzi o godziny . Mnie już się zdarzyło zgubić jakieś godziny. 

Ale teraz trochę wiosny na dobry Wielki Tydzień . 

Moje świąteczne obrusy , 


Okno w saloniku mi zakwitło 




W kuchni tym razem skromnie , tylko taka mała kompozycja na stole, ale może będzie coś jeszcze 

I moja świąteczna "firanka" 

Na niby - kominku  wiosenny ogródek 


I rzut oka na szczegóły - trochę dużo wszystkiego , ale w końcu wiosna to czas rozkwitu 



Dobrego tygodnia i radosnych przygotowań do Świąt 


2 komentarze:

  1. Prześliczne . Zwłaszcza firanka. Szkoda, że ja nie mogę puścić wodzy fantazji. Ale są ozdoby te same z roku na rok i nimi się podepre jak co roku. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dawno mi ten pomysł chodził po głowie i w końcu zmajstrowałam. Nie ważne, ze te same , zawsze można coś inaczej ułozyc i powstanie coś nowego. Buziaki!

      Usuń