babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 15 września 2023

15.09.2023 Piątkowy wieczór

 chłodny , jesień zagląda już do nas częściej, choć dni wciąż upalne. Odrobina jesieni zagościła na moim parapecie w kuchni. Kupiłam dwie małe doniczki wrzosu i coś co nazywam patyczkiem - ma swoją nazwę ta roślinka , ale za nic nie mogę jej zapamiętać. W dekoracjach jesiennych sprawdza się idealnie.  W pracy jak to w pracy , nic szczególnego się nie zdarzyło, każdy robi swoje. Odwiedziłam dziś naszą księgową, dostarczyłam część faktur , zapłaciłam rachunki i to w sumie cała moja działalność, jakieś tam pomniejsze sprawy właściwie się nie liczą . Mało mam teraz zajęć w firmie , co nawet mi nie przeszkadza. 

Po południu pojechaliśmy na cotygodniowe zakupy a wieczorem przyjechała młodzież z wnusią . Potrzebowała pomocy w zadaniu domowym z filozofii . Tak, tak, nie pomyliłam się . Przez rok ma ten przedmiot. Forma wykonania zadania dowolna; opis, rysunek , rebus itd. Obgadałyśmy temat o tym co niosą media społecznościowe i ostatecznie powstała tabelka z pozytywami i negatywami z krótkim komentarzem. Kto jak nie babcia ? Prawdę mówiąc z filozofią miałam ostatnio do czynienia w lo, a i to nie za wiele. Czytałam oczywiście jeszcze różne rzeczy i na tym koniec. Musiałam trochę pogłówkować . 

Plany na jutro działkowe jak zwykle ostatnio. A na koniec jak obiecałam ; moja działalność korbolkowa. Na razie leżą na parapecie i czekają na pierwszy dzień jesieni. Za kilka dni pokażę je wkomponowane w dekoracje. 





4 komentarze:

  1. Ale fajne dyńki zrobiłaś , dziękuję za pokazanie, w sumie mogłabym odgapić trochę i zrobić jakąś dekorację jesienną w przedpokoju. Chyba jednak skończy się na podziwianiu Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgapiaj i dekoruj. Takie dekoracje bardzo poprawiają humor . Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Śliczne są. A w dekoracjach będą jeszcze ciekawiej wyglądać. Ja miał w liceum propedeutykę filozofii ale w XI klasie maturalnej. Kto jak nie babcia. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedmiotu jako takiego za mojej nauki nie było w lo, ale jako humaniści tematykę zaliczaliśmy przy okazji literatury i historii , po części też na łacinie się o tym rozmawiało - wszystkie trzy przedmioty rozszerzone . Odnajduję się i w tym , choć po tylu latach muszę pogłówkować. Buziki!

      Usuń