babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 14 września 2023

14.09.2023 Niespecjalnie

dużo dziś było pracy. Tak na 2-3 godziny. Dzień spędziłam właściwie na obijaniu się , czytaniu ciekawostek ogródkowych i renowacyjnych. Podpatrzyłam to i owo i w sumie to wszystko. Ochłodziło się trochę i dobrze, ja sobie chwalę . Od razu mi energii przybywa. W domu też się jakoś szczególnie nie angażuję . Skończyłam korbolki , podorabiałam im ogonki i dorobiłam jeszcze trzy z resztek materiałów. Udały mi się . Teraz poczekają na pierwszy dzień jesieni. Pora zacząć majstrować mitenki. Mam kilka par ( jakimś cudem udało mi się nie zgubić ) ale trochę zmęczone , widać już , że często używane. Czas na nowe. Co prawda wcale nie jest zimno i pewnie jeszcze długo nie będzie , ale jak już ta pora przyjdzie będą jak znalazł. Ja jednak spokojnie usiedzieć nie potrafię . nawet jak siedzę to muszę coś robić. Jeszcze tylko wieczorny spacerek zaliczymy.

2 komentarze:

  1. To czekamy na fotki. Ja ostatnio jak siedzę, to z książką. Zaległości mam w naprawkach i jakoś nie mogę się zebrać. Takimi zrywami działam. Może jak będzie deszczowo, ale na szczęście wciąż lato. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszczowo może być , bardzo brakuje opadów. Ostatnio też mam takie zrywy , nawet gdy chodzi o książki. Wyczerpały mnie ostatnie trzy miesiące. Buziaki.

      Usuń