babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 22 stycznia 2023

22.01.2023 To poświętowaliśmy

 w sumie przy stole. Jakimś cudem uchował nam się obiad na jutro. Prawda, że nie żałowałam i zrobiłam aż 54 pyzy i pełną brytwannę gulaszu , ale znając chłopaków to potrafią i takiej ilości dać radę . Najważniejsze , że zadowoleni i jedzonko smakowało. Na podwieczorek przygotowałam górę chruścików , z których uchowało się parę sztuk. Dostaliśmy od wnuczków drobiazgi w postaci doniczkowego kwiatka , czekolady i podkładek pod szklani z "Wiedźminem " a dziadek zestawu herbatek,  zestawu tak zwanych " krokodylków" czyli wtyków do urządzeń pomiarowych i laurki od najmłodszego - bardzo ładnie zresztą wyklejonej i wypisanej . Najmłodszy wnusiu naprawdę pięknie pisze , z całej trójki najładniej. Prababcia dostała ptasie mleczko, czekoladę  i pudełko ciasteczek . Posiedzieliśmy parę godzin przy stole , posmialiśmy z epoki :lata 90-te " , bo w tle leciał program historyczny pod tytułem "Niezapomniane lata 90-te" Akurat był odcinek jak kształtowała się scena polityczna i pokazali między innymi prawybory w naszym mieście . Młodzież  pamiętała te czasy , choć mieli wtedy około 12 lat. No i tyle na dziś . Nie chce mi się już nic robić i zamierzam się wylegiwać na kanapie przez cały wieczór. 

4 komentarze:

  1. I odpocznij, bo mimo atrakcji i przyjemności same przygotowania dają w kość. Ilość imponująca. Kluski i pyzy zawsze atrakcją obiadu. I jeszcze chruściki, nazywane u mnie faworkami.
    Czas relaksu teraz. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relaks obowiązkowy . Jutro pewnie będe czuła w kręgosłupie te godziny przy piecyku więc tym bardziej

      Usuń
  2. Oj, z tym krzyżem to faktycznie nie teges, zwłaszcza przy garach! Coraz częściej też mnie to bierze. Dlatego już Progenitura wie, że tylko 2- 3 razy do roku "szaleję" w kuchni.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nic SKS nas dopada ; to w krzyży strzyka, albo w kościach drze , albo inne przypadłości. Nie jest źle , myślałam ,że bardziej mi dokuczy .

      Usuń