babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 23 stycznia 2023

23.01.2023 Nie chce mi się

 - ostatnio często to powtarzam , ale faktycznie tak jest. Zmęczenie materiału. Nadmiar spraw i rzeczy daje mi się we znaki a niektóre po prostu przerastają.  Muszę sobie jakiś urlop zrobić albo co... Na razie jednak mi nie dane. Najbliższy miesiąc zapowiada mi się szaleńczy. 

Po południu ucięłam sobie bardzo długą pogaduchę z przyjaciółka z Poznania . Nie widzieliśmy się od Sylwestra 2021 z różnych przyczyn. Zmówiłyśmy się wstępnie na spotkanie w przyszłym miesiącu, bo w tym nie ma kiedy. 

Przyszły dziś zamówione bilety na koncert. Szansa, że nie odwołają . 

4 komentarze:

  1. Konieczny reset. Wiem, że o dzień wolnego w natłoku spraw ciężko, ale może piątek z weekendem poprawiłby Ci kondycję na przednówku.
    Też nie mam werwy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałoby się , ale na razie musze ogarnąć sprawę matki zabiegu na oko , trochę latania jest .

      Usuń
  2. Czasem człek ma wszystkiego dość! Normalka. Przydałby się reset, tylko jak to zrobić, by było zgodnie z przysłowiem o wilku i owcy!
    Dobre fluidy podsyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No właśnie , jak znaleźć czas w tym natłoku spraw

      Usuń