babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 2 listopada 2022

2.11.2022 Niby środa

 a wszyscy myślą , że  poniedziałek. Ja też . Wyjechałam z domu jak zwykle i zdziwiłam się , że wpakowałam się na śmieciarkę . W środy muszę wyjeżdżać pięć minut wcześniej albo później, bo jak wyjadę o stałej godzinie to na bank utknę w korku za śmieciarką w okolicach rynku. Dokładnie to samo zrobiła moja synowa , też przekonana, że to poniedziałek. 

Załapałam się na limitowaną serię książki. Taka kontynuacja Słowiańskich Bogiń Ziół. O ile ta była poświęcona słowiańskim , żeńskim bóstwom Dziewannie, Mokosz i Marzannie, ta druga pt. "Słowiańskie Rośliny Czarowne" ziołom jako takim. Mój limitowany egzemplarz ma numer 327 i odręczną dedykację autorki ; "Bądź silna jak ogień , potężna jak rzeka" - prawda , że pięknie brzmi. Dziś książkę odebrałam i już nie mogę się doczekać kiedy zacznę czytać ( chyba dopiero w weekend) . Ostatnio bardzo mnie wciągnęła mitologia słowiańska . Zioła i rośliny to jeden z ciekawszych wątków. 

Zamówiłam sobie pudełka i materiały do robótek decoupag'owych. Mam w planach zmajstrować coś na aukcję WOŚP. Jeśli chce zdążyć do zimy to muszę już zaczynać. 

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiadają te jesienne wieczory. I ma dodatek pożytecznie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czymś musze się zająć. Nie umiem siedzieć bezczynnie.Buziaki!

      Usuń