babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 8 października 2022

8.10.2022 Nogi to mam dziś ...

 no , sami wiecie gdzie.  Zaliczyliśmy grzybobranie i ciężką pracę na działce . Opisze co i jak oraz pokaże na obrazku  jutro, bo dziś mam dosyć . Przed 15 minutami skończyłam obierać i kroić do suszenia grzyby. Na działce w końcu radykalnie przerzedziliśmy tuje i ucięliśmy konar zdziczałej jabłonki. Było co robić . Boli mnie kark, nadgarstki i stopy. Muszę odpocząć . 

2 komentarze:

  1. Bardzo pracowity dzień, ale mnóstwo pracy już za Wami :)) Mnie grzybki się marzą, ale na razie nie mam możliwości wypadu na nie :(
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi tujami faktycznie kawał roboty zrobiliśmy. Na zbieranie grzybów poswięciliśmy niecałe 2 godziny plus godzina jazdy w obie strony. Sama przyjemność. Buziaki!

      Usuń